Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Video rummet

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyTors Feb 18, 2010 9:28 pm

Charlie Taylor Smith

"Jamen... Jeg kan ikke huske dem," sagde Charlie hvinende og utrolig tøset. "Desuden har jeg ikke hørt om dem i flere år efterhånden, og det er noget klamt mad, som jeg ikke kan spise, siden der er alle mulige indvolde fra får i... vildt klamt!" Lige nu mindede Charlie mest af alt om en pige, men han brød sig virkelig ikke om haggis, så der var en ulempe når han skulle besøge sine bedsteforældre, for så lavede de tit haggis. Ikke lige hvad Charlie ville have.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 11:38 am

Tenya grinede dæmpet af ham og rystede på hovedet. "Jeg sagde jo at det ikke lød som et dyr." sagde han med et overlegent smil på læberne. Han rynkede svagt på næsen over det han sagde med indvolde. "Ad hvor klamt." sagde han og gøs kort. Tenya var vegetar og spiste derfor ikke kød over hovedet. Tenya så lidt hen på sin sovende killing, men så på Charlie igen. Han kunne ikke lade være med at morer sig over hans utrolig tøsede attitude.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 11:41 am

Charlie Taylor Smith

"Nemlig... Jeg er glad for at mine forældre ikke er særlig traditionelle, for så skulle jeg sikkert også spise det hjemme, i stedet for kun hos mine bedsteforældre, som efterhånden tror jeg er vegetar," sagde Charlie grinende. Han begyndte så at studere Tenyas udséende. Charlie synes at den ældre dreng var meget pæn, men sagde dog ikke noget om det endnu.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 11:50 am

Tenya smilede kort. "Jeg er vegetar, og har været det længe efterhånden." sagde han og trak let på skuldrene. Han strøg en hånd gennem sit lyserøde hår og studerede Charlie lidt. Han var da køn, og noget for sig selv, men helt sikkert yngre end Tenya selv. Tenya hev det ene ben ind under sig, han sad bedre sådan. Tenya kiggede lidt rundt, men så på Charlie igen. "Har du så en stor familie, eller hvad?" spurgte han så, ganske roligt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 12:07 pm

Charlie Taylor Smith

"Jeg ser ikke så mange af dem. Men jeg har selvfølgelig mine forældre, så har jeg to søstre og en drengetvilling, og en masse kusiner og fætre. Selvfølgelig også mine bedsteforældre. Så ved ikke hvor stor den er," sagde Charlie eftertænksomt. "Hvad med dig?" Charlie satte sig endelig op ved siden af Tenya, da han var ved at blive træt i benene af at sidde i hug.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 4:44 pm

Tenya lyttede til hvad Charlie sagde, og nikkede så kort med et lille smil. "Jeg har ingen søskende, men ellers har jeg en ret stor familie." sagde han roligt og så på Charlie da han satte sig op i sofaen. Han vendte sig lidt mod ham, og lod sin kat sove i fred, i det modsatte hjørne af sofaen. Han blinkede let med de isblå øjne, og hældte hovedet en anelse på skrå. "Men din familie lyder da også stor, hvis du har en masse fætre og kusiner, eller... Er det bare mig?" sagde han tænkende og hævede det ene øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 4:48 pm

Charlie Taylor Smith

"Jeg ser dem aldrig, så det kan godt være, at jeg tæller nogle af dem flere gange. Min hukommelse er ret dårlig," sagde Charlie grinende og roddede sig selv i det regnbuefarvet hår, da man jo alligevel ikke kunne se, hvis der blev roddet i det, andet end at farverne blev blandet.
Charlie begyndte igen at studere Tenya, men det var også den eneste fyr i lang tid, som var usædvanlig. Eddie havde godt nok haft knald rødt hår, men det var ikke ligeså interessant som lyserødt.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 5:00 pm

Tenya grinede kort af ham og rystede svagt på hovedet. "nogen gange er det så også godt at have en dårlig hukommelse." sagde han roligt med et lille smil på læberne. Tenya betragtede tænkende Charlies regnbuefarvede hår, da han havde rodet det i gennem og farverne blev blandet. Han hældte hovedet lidt på skrå. "tager det ikke lang tid at farve dit hår? Med alle de forskellige farver, og sådan." spurgte han og så igen på Charlies ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 5:05 pm

Charlie Taylor Smith

"Mit hår?" spurgte Charlie dumt, indtil det gik op for ham, hvad det var at Tenya spurgte ham om. "Ikke så lang tid igen, Det skal bare afbleges og så farves, og det sorte skal bare farves. Det tager højst et par timer." For Charlie var et par timer ikke særlig lang tid, i hvert fald ikke når det kom til hans hår.
"Dit hår må tage ekstrem kort tid at farve?"
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 5:16 pm

Tenya smilede lidt. "Et par timer er da også lang tid når man skal farve hår." sagde han med et smil på læberne. Tenya trak kort på skuldrene over hans spørgsmål og så kort rundt i rummet. Han vidste ikke helt hvorfor at han så sig omkring, for han vidste jo at der ikke var andre i rummet. Det var vel bare en slags vane. Han så roligt på Charlie igen. "Neej, det tager egentlig ikke særlig lang tid." svarede han bare. Det var ikke mange dage siden at han havde farvet sit hår. Det var dagen før at han var kommet til skolen. Han havde haft lyserødt hår i flere år nu, og havde vænnet sig til den farve, derfor gad han ikke sin normale, helt blonde hårfarve.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 5:21 pm

Charlie Taylor Smith

"Og det klæder dig vildt godt," sagde Charlie grinende og kunne ikke lade vær, med at pille ved det lyserøde hår. Han elskede sjovt-farvet hår, som f.eks. Tenyas, men også rødt hår, som Eddie og Dominic havde. Det var også typisk de typer han lagde mærke til, og derfor blev venner med.
"Men du er generelt pæn," sagde Charlie så grinende, som om det var helt normalt for en dreng, at sige det til en anden dreng.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 5:29 pm

Tenya smilede roligt. "Tak... Men det er der nok delte meninger om." sagde han og trak på skuldrene. Han skævede kort da Charlie begyndte at rode i hans lyserøde hår. "Du ødelægger min frisure." sagde han lettere drillende og krympede sig en anelse sammen. Han så roligt på Charlie og smilede lidt. Tenya var faktisk mundlam, men lod være med at vise det sådan rigtigt. Han rettede sig op igen. Han tænkte lidt. "Jamen... Tak, igen." sagde han tænkende og hældte hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 5:37 pm

Charlie Taylor Smith

"Det var så lidt... synes jeg ligeså godt kunne fortælle det til dig," sagde Charlie lettere grinende. Charlie var sådan en person, der sagde hvis folk var pæne, kønne eller hvordan han selv udtrykte det.
Han begyndte at rette på Tenyas hår, da Tenya jo havde sagt, at Charlie havde ødelagt hans frisure.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 5:43 pm

Tenya smilede let og prøvede at se på hans eget hår, da Charlie begyndte at rette på det. "Jeg sagde det nu for sjov." sagde han roligt og lettere grinende. Tenya var for det meste utrolig egoistisk, og tænkte meget over hvordan hans hår og tøj sad, men han kunne jo også være den venlige type. Lidt menneskelig var han altså. Tenya tænkte lidt. "Hvilken årgang går du så på Charlie?" spurgte han roligt med et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 5:47 pm

Charlie Taylor Smith

Charlie ignorerede Tenyas kommentar om at det var for sjov, for han rettede videre på det.
"Jeg går på 1. årgang. Det er kun et par uger siden, at jeg ankom," sagde Charlie grinende. "Hvad med dig? Hvilken årgang går du på?"
Charlie blev færdig med at rette på håret, og slap det lyserøde hår.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 6:13 pm

Tenya rettede sig op igen da Charlie var færdig med at rette på hans hår. Han nikkede let. "Jeg havde det på fornemmelsen, at du gik på 1." sagde han med et lille smil på læberne. Han strøg sig selv over nakken. "Jeg går på 3. årgang." fortalte han så og så roligt på Charlie. Han tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 6:40 pm

Charlie Taylor Smith

"Du er jo gammel," udbrød Charlie. Han mente det ikke ondt eller noget som helst, han havde det bare med, at komme med sådan nogle kommentare, da det var det første der løb gennem hans hoved. Charlie talte før han tænkte normalt, og hvis han faktisk tænkte over, hvad han skulle sige, så endte det i en katastrofe.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 8:07 pm

Tenya blev ret overrasket over Charlies ord, men alligevel smilede han lidt af ham. Han rystede ganske let på hovedet. "Sådan kan man da også se på det, stump." lød det så fra Tenya, med et lille tryk på 'stump'-delen. Tenya tog det ikke så tungt, han havde på fornemmelsen at Charlie ikke mente det ondt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 8:27 pm

Charlie Taylor Smith

"Så lille er jeg heller ikke... Er næsten 165 og jeg er over 15," sagde Charlie grinende, næsten som om han var stolt. Men han var ligeglad med, at næsten alle var højere end ham, og synes bare at ens alder var et tal, for ærligtalt, så opførte Charlie sig jo som et lille barn, ligesom hans bedste ven Dominic.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 8:59 pm

Tenya grinede ganske kort. "Well..." sagde han med et smil på læberne. Han så lidt ned på sin lille kat da den var vågnet og nu møvede sig ind under Tenyas arm for at få opmærksomhed. Han smilede skævt og strøg den over hovedet. Tenya løftede blikket og så op på uret. Klokken var ved at være mange. Tiden var godt nok gået hurtigt. Men Tenya var langt fra træt, så han vendte blikket mod Charlie igen, med et lille smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 9:06 pm

Charlie Taylor Smith

Charlie fulgte Tenyas blik, og så hvad tiden var.
"Jeg lovede, at jeg ville mødes med Dominic!" udbrød Charlie, da han så hvad klokken var. "Og jeg har kun en halv time, til at prøve at finde derhen. Det var rart at møde dig Tenya, håber vi ses igen."
Charlie kyssede Tenya på kinden, før han styrtede ud af rummet, for at prøve, at finde der hvor han skulle møde med Dominic

//Out
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Feb 19, 2010 9:08 pm

Out ~
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Jun 11, 2010 11:50 am

Charlie Taylor Smith

Charlie kom lallende ind i videorummet, og havde en slikkepind i munden, fordi han endelig havde modtaget pakken med slikkepinde og hårfarve, dog var hans hår endnu ikke blevet farvet.
Han havde glemt at oplade sin iPod, så han hørte ikke musik, men det gjorde ikke så meget, siden han i stedet for gik og nynnede.
Han stoppede pludselig op og så sig omkring. Hvordan var han havnet i videorummet?
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Jun 11, 2010 11:55 am

Dominic Cruz ~

Dominic lå på maven nede på gulvet, foran fjernsynet. Han var i gang med at se film. She's The Man, hed filmen. Dominic hvilede hagen mod sine hænder, og svingede stille med fødderne oppe i luften. En rigtig tøsetøs, eller... Ja! You know what I mean. Da døren gik op og han hørte en velkendt nynnen, vendte han nysgerrigt blikket mod døren, og ganske rigtigt. Det var jo Charlie. "Charliiie!" kaldte han med et smil på læberne, da drengen så utrolig forvirret ud. Dominic så roligt op på fjernsynet igen og vippede videre med fødderne.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 EmptyFre Jun 11, 2010 12:02 pm

Charlie kiggede ned mod Dominic. "Domi!" grinte Charlie og gik hen og satte sig ved siden af sin bedste ven.
"Hvad er det for en film og hvorfor er du her og hvordan fandt du herhen?" spurgte Charlie grinende. Han var i højt humør, og det virkede som om han havde glemt alt om hvad der skete med Tenya, selvom han bare havde skubbet det væk, for at det ikke ville ødelægge hans dag.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Video rummet - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Video rummet
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Videorummet-
Gå til: