Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Video rummet

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 8:51 pm

Tayuna Hasake

Tayuna rakte smilende den ene controller til Reza 8D!
"Kom nuu~ Jeg er ikke så god..." Tayuna skubbede sin underlæbe ud, selvom han løj ville uke-ansigtet altid hjælpe. Han så helt uskyldig ud, og regnede med at ville give Reza tæv.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 9:02 pm

Reza Hirasaki

"Jeg stoler ikke rigtig på dig," sagde Reza grinende og tog dog imod controlleren, da han ikke kunne stå for det ansigt.
Han rodede Tayuna i håret. Han var bare for sød til at Reza kunne modstå ham. Reza kunne virkelig ikke stå for små, nuttede fyre, og så kunne han også være seme, selvom der var noget andet ved Tayuna...
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 9:07 pm

Tayuna Hasake

"Hvorfor dog ikke D:?" Tayuna pev, og blinkede med sine store dådyr øjne. Da spillet startede trykkede han VS. Mode og valgte sin spiller.
Inden i grinte han ondt, det skulle nok blive sjovt at se Reza's reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 9:11 pm

Reza Hirasaki

"Fordi du ser sådan på mig," sagde Reza grinende. "Uanset hvad, så er jeg elendig til det her spil."
Reza som ikke var vant til at spille spil, valgte bare en tilfældig person, for han kendte ingen af dem. Desuden ville det ikke gøre nogen forskel.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 9:17 pm

Tayuna Hasake

Tayuna der var en ekstrem god gamer, fik hurtigt gjort kål på Reza. Han fniste piget og gemte sit ansigt i sin ene hånd. "Du er da ret god.." Sagde han drillende, lagde sit hoved på hans skulder og ville have omkamp.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 9:21 pm

Reza Hirasaki

"Du gør det bare for at opmuntre mig," sagde han grinende. "Jeg er elendig til det, og har altid været det. Selv min søster er bedre end mig."
Reza lod bare Tayuna få sin vilje og få en omkamp. Det var ikke ligefrem fordi at Reza ville flippe ud over det. Han tog altid tingene så let. Desuden havde han fået en lille uke.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 9:26 pm

Tayuna Hasake

"Jeg har vundet nogle turneringer et par gange..." Tayuna lagde stille controlleren fra sig, og væltede Reza. Så Reza lå med ryggen ned i sofaen, og Tayuna sad ovenpå.
"Losarh~" Fniste han, og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 9:31 pm

Reza Hirasaki

Reza tabte controlleren og kunne ikke lade vær med at grine. "Og du sagde du ikke var særlig god... Der var vidst en grund til, at jeg ikke stolede på dig, på det her punkt."
Reza rakte op, og kunne sagtens nå Tayunas hår, som han kørte sin hånd igennem.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 9:36 pm

Tayuna Hasake

Tayuna spandt næsten, og han grinte kort. "Ukeansigtet vinder for det meste~" Han trak på skuldrene over at han måske have løjet en smule xD
Han lænede sig ned, og kyssede blidt Reza. Tayuna kunne ikke lade vær.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 9:41 pm

Reza Hirasaki

"Har du ret i," sagde han og havde virkelig intet imod, da han mærkede Tayunas læber mod sine.
Hans hånd gled hende, så den var i nakken på Tayuna, samtidig med at han nussede ham.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 9:48 pm

Tayuna Hasake

Tayuna lagde sig helt ned på Reza, de havde sikkert haft sex hvis ikke det var fordi de lige havde mødt hinanden. Han pillede ved Rezas trøje, men åbnede den ikke. Dog ville han meget gerne se Reza uden trøje på, rawr.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 9:56 pm

Reza Hirasaki

Reza kunne virkelig ikke lade vær med at pille ved Tayunas hår, det var bare så dejligt at røre ved, ifølge Reza.
"Du har dejligt hår," mumlede Reza lettere fraværende. Han kunne ikke fokusere særlig godt lige nu, da hans tanker tydeligvis var på Tayuna, selvom den ældre mand var oven på ham.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 10:11 pm

Tayuna Hasake

Tayuna nød Rezas lange fingre løbe igennem hans hvide hår, og han rødmede blidt ved kommentaren til det. "Du har sikkert en flot..." Han tog stille trøje af Reza, og kiggede på hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 10:16 pm

Reza Hirasaki

Reza var noget forundret, da Tayuna åbnede hans trøje, men kunne ikke lade vær med at smile, og ville absolut drille ham. "Kan du lide hvad du ser, var cutie?" spurgte han, og ventede på Tayunas reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 10:32 pm

Tayuna Hasake

Tayuna rystede på hovedet, ikke fordi han ikke kunne lide det men fordi nu vågnede han fra kærligheds tågen, der havde lagt sig over ham som stofmisbrug og alkohol. Han nikkede så stille, "uhm...ja.." han rødmede ekstremt rødt igen og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 10:36 pm

Reza Hirasaki

"Awww.. hvor er du bare nuttet," sagde Reza kærligt og aeedede ham på kinden.
Tayuna var ikke den eneste der havde haft en kærligheds tåge om sig, selvom Reza ikke blev hevet ud af den, men den lagde sig også rimelig tæt ind til Reza, når han blev forelsket, som han tydeligvis var nu.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 10:46 pm

Tayuna Hasake

"Jeg er ikke...nuttet..." Tayuna sukkede og kløede sig i nakken, hvorfor opførte han sig sådan? Han havde aldrig været forelsket før, var det her mon følelsen ?
"Reza...? Hvad betyder de her følelser...?"
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 10:50 pm

Reza Hirasaki

"Kommer an på hvad du føler," sagde han og blev ved med at ae Tayunas kind. "Men hvis du føler ligesom mig, som det ser ud til, så er du forelsket. Har du aldrig prøvet det før?" spurgte han så undrende.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 10:57 pm

Tayuna Hasake

"Jeg ved jo ikke hvordan du føler...." Tayuna gned sig på den kind Reza ikke aede, hvorfor rødmede han sådan. ¨
"Hvordan føler du?" han så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyFre Jan 15, 2010 11:02 pm

Reza Hirasaki

Reza tænkte sig om. "Det er lidt svært... Men altså jeg kan ikke lade vær med at være glad, og har bare hele tiden lyst til at være tæt på dig... Mit hjerte banker vel også hurtigere end det plejer... Det er meget svært at forklare," sagde han med et suk. Han havde aldrig været god til at forklare, hvordan det var at være forelsket, for han var blevet spurgt op til flere gange.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyLør Jan 16, 2010 3:38 pm

Tayuna Hasake

Tayuna lagde sig ned ved siden af Reza i sofaen, for at se ham i øjnene. "Det...lyder meget rigtigt." Han lagde sig ind til ham, og kom til at tænke på at de lå et sted hvor folk bare kunne brase ind.
Det gjorde ham selvfølelig lidt anspændt, men han ignorerede det og lagde sine arme om Reza.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyLør Jan 16, 2010 3:48 pm

Reza Hirasaki

Reza kunne godt mærke at Tayuna blev en smule mere anspændt, men sagde ikke noget til det, han blev bare ved med at smile.
Han aede Tayuna hen over ryggen, og kiggede ned på Tayuna (hvis man kan det, når man ligger den xD)
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyLør Jan 16, 2010 5:01 pm

Tayuna Hasake

Tayuna slappede lidt mere af, ved følelsen af Rezas fingre imod hans ryg. Han sukkede stille, og så på ham. "Kan vi...ikke gå et andet sted hen?"
Han kyssede ham blidt, og tog hans ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyLør Jan 16, 2010 5:14 pm

Reza Hirasaki

"Hvor?" spurgte Reza blidt... "Du kender skolen bedre end mig, og tror ikke mit værelse er det bedste."
Reza havde virkelig lyst til at kidnappe Tayuna, og bare beholde ham til evig tid, for Tayuna var bare for sød, til at Reza kunne modstå ham...
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 EmptyLør Jan 16, 2010 6:48 pm

Tayuna Hasake

"Jeg kan bare ikke lide, at folk kan brase ind." Tayuna satte sig op igen, og kravlede ud af sofaen. Han rettede på sin skjorte, og gned ned i sit hår så det ikke strittede.
"Og siden skolen er offentlig, er der ikke mange steder der er så private..."
Tayuna lagde armene over kors, og stod ellers bare og så på Reza.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Video rummet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Video rummet   Video rummet - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Video rummet
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Videorummet-
Gå til: