Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 www: eddie in noodleland

Go down 
ForfatterBesked
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

www: eddie in noodleland Empty
IndlægEmne: www: eddie in noodleland   www: eddie in noodleland EmptySøn Feb 07, 2010 1:32 pm



eddie in noodleland . blogspot . com


www: eddie in noodleland Eddiechibi

Konnichiwa, min søster er flyttet til Kenya, og bloggen er tilegnet hende og andre fæhoveder, der er langt fra Japan.
J'mapelle Eddie, er 17 år og resten kan du stalke dig til.



www: eddie in noodleland Frog-

7.02.2010 + カエルくん
Koncha!
Tell you the truth: der er sne i outer Tokyo!
Har I hørt om lignelsen med frøen og det kogende vand? Et par forskere ville lave et forsøg. De varmede en liter vand op til det var spilkogende, så smed de en frø i vandet, og den hoppede op mettevums og overlevede med et par forbrændinger. MEN så kom de frøen i koldt vand, satte vandet til at varme op ganske langsomt, og da det begyndte at koge - døde frøen af de høje temperaturer og flød rundt i overfladen.
Prøv det ikke derhjemme.
Der er ingen frøer i Tokyo på denne tid af året, men kulden er bidende, og jeg har det som en omvendt frø, der er kommet for hurtigt ned i kulden. Kenya var varm og svedig, men dette er imod menneskerettighederne - og det kradser at gå i sweater.

Jeg håber I heldige frølår med +30 grader har det sjovt.
Take care
www: eddie in noodleland XoEddie




kilder [OOC]
chibi-eddie - jeg stener i paint n__n
frø - billed fra photobucket.com, intet brugernavn ._.
xo eddie - mere paint-steneri, font: jenkins v.2


Sidst rettet af Heffalump Søn Feb 14, 2010 11:42 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

www: eddie in noodleland Empty
IndlægEmne: 14.02.2010 + Happy V-day!   www: eddie in noodleland EmptySøn Feb 14, 2010 11:46 am



www: eddie in noodleland Muffe

14.02.2010 + Happy V-day!
G'morgen!
Den sidste uge her i huset har været ganske interessant. Vi har haft en lærer med brækket ben i idrætstimen (rent uheld), op til flere med spændende hårfarver (selvvagt endda), og et enkelte kys eller flere (uforklareligt).
Den sætning får lige lov til at stå lidt.

Som forventet er Valentine's ikke noget af et spetakel, og der er beklageligvis ingen fester heller. Det kunne nu være kønt, at skolen holdt et bal for drenge alene.
Nå, men uden V-day er der ingen chokolader, ikke engang giri-choco, så (indrømmet) man føler sig lidt tomhændet. Og sulten.
I mellemtiden har jeg fået en forkølelse, et par hundrede bøger at catche up på og sneen er smeltet igen, men livet er ikke ren ensomhed, da jeg også har fået en roomie. Nu skal vi være to om at støvsuge værelset!

Hav en kærlighedsbetonet eftermiddag & take care
www: eddie in noodleland XoEddie




kilder [OOC]
muffins - billede fra photobucket.com, intet
brugernavn >-< redigeret af mig
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

www: eddie in noodleland Empty
IndlægEmne: 11.03.2010 + Devaluering   www: eddie in noodleland EmptyTors Mar 11, 2010 2:23 pm



www: eddie in noodleland Gandalf-sign

11.03.2010 + Devaluering
Indtagelse af alkohol foregår kun af personer OVER 18 år og kun i weekenderne efter kl. 07:00 PM. Kun på værelserne, ikke udendørs eller gangene.
My foot. Hvis det var kendt blandt lærerne, hvad elever opbevarer i deres klædeskabe, ville de blive nok så overraskede - det er sandt at sige et Narnia, man kan finde. Men hvad mere frustrerende er, så er folk som når flodheste møder løver (antager jeg).
Ikke. Samarbejdsvillige.

Det lader til, at alle de fede mennesker enten har alternativt rige forældre fra Schweiz, som deponerer rejsepenge og festtilskud. Ergo er der intet liv på skolen i weekenderne. På grund af en vis 18-årsregel er det umuligt for mig at tage til byen, før det er lørdag, medmindre der er særlig aftale om at skulle til mine forældre hus. Som om. Men det er lige ved, der ville være mere underholdning i at fodre ænderne i havedammen end der er i at hænge ud her.
Min roomie er som regel ikke-tilstedeværende (en hippies telepatiske evner?) og yderliggående personligheder holder sig væk. Tilbage er de sorthårede, kortklippede, lavstammede indfødte japanere, der morer sig med fysikrapporter og et spil go.

Fortæl mig igen, hvorfor jeg kom hertil?

www: eddie in noodleland XoEddie




kilder [OOC]
gandalf - chrisdigiro.deviantart.com, redigeret af mig
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

www: eddie in noodleland Empty
IndlægEmne: 06.06.2010 + Melting Point   www: eddie in noodleland EmptySøn Jun 06, 2010 6:53 pm



www: eddie in noodleland Melting_point_by_alltelleringet1

06.06.2010 + Melting Point
Det er meget, meget varmt. Det er meget ferie, men uden rigtig noget at feriere over, så godt som peri-ferie...ært. Det er jo ikke fordi, der skete så vældig meget i forvejen, men SÅ skulle I opleve dette. "opleve"
Joeh, et par blomster er nået så langt som til at afblomstre, og de rige schweizere er allerede taget på ferie!

Da der ikke er mere fornuftigt at sige, må vi snakkes til jul.

rendeer

Hold da op en smiley.

www: eddie in noodleland XoEddie




kilder [OOC]
smelt-ning - alltelleringet.deviantart.com, redigeret af mig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





www: eddie in noodleland Empty
IndlægEmne: Sv: www: eddie in noodleland   www: eddie in noodleland Empty

Tilbage til toppen Go down
 
www: eddie in noodleland
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Værelse 105 - Victor og Eddie
» Værelse 208: Reza og Eddie
» Edmund H. Abrahams (Eddie)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Off-Game :: Blogs/Dagbøger-
Gå til: