Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I en sofagruppe nær pejsen (♥)

Go down 
+5
Deadie
Missar
momo
Icchan
Mumrik
9 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 9:57 pm

- Cuán O'Connor -

Sætter mig og venter roligt på at de to drenge har lagt deres ting på deres værelser.


Sidst rettet af ☆Boygasm Ons Feb 24, 2010 7:34 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:02 pm

- Lucas Valir

Lucas klør sig i de korte hår i nakken, idet han kaster et blik rundt i opholdsstuen. Den ser da hyggelig ud, med de mange bløde sofaer og pejsen, hvor ilden gnitre lystigt. Da hans mørkebrune blik glider over sofaerne, får han øje på guiden - eller O'Connor, som han hedder. Han kan ikke få øje på den anden dreng, Sinett. Han er vel ikke kommet af med sine ting endnu. Lucas kan ikke lade være med at bide sig i kinden, da han kommer i tanke om den pinkhårede fyr. Han havde stirret sådan på ham, og smilet... Lucas ryster på hovedet for at klare tankerne, idet han går over imod O'Connor og sætter sig på sofaen overfor ham. Han smiler venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:07 pm

* Sinett Li'Quan

Så mange gange. Efter lidt søgen fandt han endelig opholdsstuen. Sinett træder roligt ind af en af de mange indgange og kigger rundt. Hyggeligt sted, egentlig. Men om ikke det ville være bedre med nogle flere.. ja, hvad skal man kalde det. Noget mere farverigt atmosfære. Han smiler da han får øje på guiden fra før og den nuttede nye dreng, Lucas. Han hæver hånden og bevæger den i en vinkende bevægelse mod de to der sidder i et sofa arrangement nær pejsen. "Juhuu ~ Har i savnet mig?" Griner han og hopper op i sofaen overfor Lucas. Han kigger på Lucas og smiler igen. Han ser nu lidt forskræmt ud.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:11 pm

- Cuán O'Connor -

Han før øje på Sinett, men vælger ikke at svare på hans spørgsmål "Ja altså, der er ikke så vildt meget mere at sige praktisk. Udover at hvert år får man nyt værelse, I semester har værelserne 0-99 II semester 100-199 og III semester 200-299" Han stopper for at få vejret og fortsætter så "Der er overhovedet ikke brug for så mange værelser, men altså" Han ved ikke hvad han mere skal sige, der er så mange praktiske ting omkring skolen, men han har ikke lyst til at lyde som en nørd.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:16 pm

- Lucas Valir

Lucas kigger op, da Sinett kommer ind i opholdstuen. Omsider. ”Jah, helt uhyggeligt meget,” når han lavmælt at mumle, før O’Connor går i gang med at forklare lidt om skolen. For som bekendt er det uhyre svært at undvære nogen, man overhovedet ikke kender, i et par minutter, mens man kom af med sine skoleting. Han læner sig en smule tilbage i sofaen, mens han lytter. Han siger ikke noget, i hvert fald ikke før O’Connor nævner det med værelserne. ”99 værelser til hver årgang?” udbryder han forbavset. Det er meget, også selvom der ifølge O'Connor slet ikke er brug for så mange. 299 i alt, og så med to elever i hver... det var mange elever!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:20 pm

* Sinett Li'Quan

Sinett griner af både Cuán og Lucas. Sinett er ikke spor interesseret i praktiske ting, han er mere typen der tager tingene som de kommer. Han retter blikket mod guiden igen og hans smil forsvinder langsomt. Han synker så og åbner munden. "Hvad med et biblotek."
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:26 pm

- Cuán O'Connor -

"Ja. Men en del af værelserne er på andre gange der er aflåst, det hele er palceret sådan at det ikke må tage for lang tid for en elev at kunne nå over i hovedbygningen. Skolen blev før brugt som en skole for både drenge og piger, der var skolen meget populær og alle værelserne blev faktisk næsten fyldt op. Det er også derfor der er to fløje placeret i hver sin ende af skolen. Pige og drenge-fløjen" siger han roligt og ser på dem begge, da Sinett spørger efter et bibliotek smiler han let "Der er et kæmpe bibliotek i hovedbygningen" han brugte selv meget tid derinde

((Hvade slet ikke tænkt på et bibliotek! Godt du sagde det, opretter et med det samme))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:30 pm

- Lucas Valir

Lucas kigger ned på sine blege fingrer, der er flettet sammen. Så skolen har også et bibliotek. Det er da altid noget. Hvordan kan en skole også fungere uden et bibliotek? Eleverne skal jo konstant bruge bøger i undervisningen. Han ligger sine hænderne på hver siden side af sig og kigger op på O’Connor. "Skal man så have lånerkort til biblioteket, eller kan man bare tage bøgerne som man vil?" spørger han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:39 pm

* Sinett Li'Quan

Sinett nikker til Cuán da han nævner hvor bibloteket er anbragt. Godt godt. Han elsker bøger. Mest bøger om tricks og sådan. Men ja, han elsker bøger generelt. Han begynder at kede sig lidt med alle de informationer. I det mindste er sofaen blød... Sinett blinker og skifter position for ikke at falde i staver. Han læner sig fremad og ligger armene over hans lår, hænderne hænger ned mellem hans spredte ben. Han gaber trist og gør opmærksom på sig selv med lyd en lille hostelyd. Hm. Ingen reaktion. Sinett sukker og lader sit blik vandre rundt i lokalet, hvorefter det til sidst stopper ved Lucas. Han studerer hans ansigt. Det virker som om hans ansigt ser naturligt bekymret ud. Det er svært at sige ud fra førstehåndsindtrykket, men han virkede som en.. indelukket person. Sinett bemærkede slet ikke at han smilte mens kan kiggede på Lucas.


//Out. See you tomorrow ~
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:46 pm

- Cuán O'Connor -

Cuán ser lidt på dem begge, skiftevis "I kassen burde der ligge et brev med nogle oplysninger og et lånerkort til biblioteket" siger han roligt og ser godt Sinetts bevægelser. Og ser også den måde han ser på Lucas, som om at han virkelig er interesseret i ham. Han ved ikke helt hvad han skal gøre ved sig selv.

- Shade Chaput -

Kommer gående ud fra gangen med værelserne. Får øje på nogle mennesker der sidder i sofaen, og beslutter sig for at slå sig ned "Hej dukkebørn, hygger i jer" siger han og ser på dem, får især øje på én af fyrene, brunt hår og mørke øjne, og virkelig lækker efter hans smag. Dog har han aldrig set ham før, måske er han ny ligesom den pinkhårede freak han lige mødte for to minutter siden.

((Ses!))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:50 pm

- Lucas Valir

For at være helt ærlig, er alle informationerne også begyndt at kede Lucas en smule… bare en smule. Det er altid godt at få informationerne, men han er nok mere typen, der langt hellere vil gå rundt i stilhed og udforske stedet end at sidde stille og lytte til en guide. Han bemærker godt Sinetts smil, idet han kigger på ham, og det får ham til at spærre sine øjne overrasket op. Heldigvis bliver hans opmærksomhed afledt, da nogen hilsrr. Han kigger op og får øje på en fyr, der ser ud til at være noget ældre end ham selv. "Øh, hej," siger han.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:53 pm

- Cuán O'Connor -

Ser på Shade der netop er ankommet, og ser sit snit til at gå ind og ligge sig til at sove. "Øhm. Vi ses i morgen, jeg tror jeg er færdig her" undskylder han og forsvinder hurtigt ned af gangen.

- Shade Chaput -

"Nåda, han havde da vidst travlt" siger Shade og smiler roligt, han kigger på denne nye dreng, beundrende "Og hvad hedder du så unge mand?" Han han ikke lade være med at smile til ham, det er længe siden han sidst har mødt nogen nye personer. Han plejer altid at drille de nye, men af en eller anden grund er der noget over denne nye person der gør at han mere har lyst til at snakke til ham, end at drille ham.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 10:58 pm

- Lucas Valir

”Jeg hedder Lucas,” svarer han. Han lader sit blik glide undersøgende over den fremmed. ”Og hvad hedder du, øh… ældre mand?” Han kan vel ikke rigtigt tillade sig at kalde nogen, der tydeligvis er ældre end ham selv, for unge mand. Men alligevel - ældre mand lyder fornæmende. Han rynker let på brynene og trækker på skuldrene som en tavs undskyldning. Han skulle nødig blive uvenner med nogen på den første skoledag, og da slet ikke nogen af de ældre elever.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 11:02 pm

- Shade Chaput -

"Mit navn er Shade, og jeg ville mene at ældre mand ville passe bedre til en der var lidt over 18, men det er okay, jeg tilgiver dig" siger han roligt med et drillende smil på læben "Er der nogensinde nogen der har fortalt dig at du har et smukt ansigt?" spørger han så roligt og betragter ham igen, et kønt ansigt havde han i hvert fald. Og i Shades verden betyder det en del.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 11:07 pm

- Lucas Valir

Lucas må endnu en gang gøre store øjne. Ham, et smukt ansigt? Det har han aldrig hørt fra nogen før - og da slet ikke fra en anden dreng! Det ville have været noget andet, hvis en pige havde sagt det til ham. Så ville han nok have rødmet eller noget i den stil. Men nu er det en anden dreng, der sidder og siger at han har et smukt ansigt, og han aner ikke, hvordan i al verden han skal reagere. "Nej..." svarer han langsomt mens han stirrer på Shade og tager en hånd op til sin kind. Et smukt ansigt... ha! Som om.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 11:15 pm

- Shade Chaput -

Ser indgående på ham, og smiler så "Jo" han griner let "Du kan lige så godt vænne dig til at høre den sætning. Den her skole vrimler med homoer" siger han og trækker igen på smilebåndet. Han kan godt lide den måde han tager sin hånd op til sin kind på, som om kan lige skal mærke sit ansigt for at være sikker på at det er der. Han læner sig tilbage i sofaen og kigger stadigvæk på ham, han har ingen hæmninger, så han kigger på ham som han vil, ikke som de der generte drenge der kigger væk hver gang man ser på dem. Kigger Shade først på én, så skal man ikke regne med at han kigger væk igen før han har kigget sig mæt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 11:22 pm

- Lucas Valir

Lucas skutter sig lidt. Selvom det er en drengeskole, havde han ikke ligefrem regnet med, at den ville være fyldt med homoer, ligesom Shade siger. Han sukker og slår blikket ned. "Herligt," lyder det dystert og dybt sarkastisk fra ham. Han kigger op igen. Hans slidte sko og kedelige, almindelig bukser er ikke ligefrem verdens mest spændende syn. Han bliver opmærksom på Shades blik, der hviler på ham. Han glor jo lige så meget som Sinett havde gjort det. Er alle drengene her på skolen sådan? Sidder og stirrer på en, som de ikke kan få nok af en.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 11:28 pm

- Shade Chaput -

Han fornemmer hans humør "Det er super herligt, velkommen til Okunote" Han smiler og slår nu endelig blikket væk fordi han får en sms. Han trækker sin mobil op af lommen og læser beskeden i stilhed. Da han er færdig smiler han stort og svarer tilbage, en lang besked, selvom han er hurtig til at skrive. "Hvilken klasse er du kommet i Lucas?" spørger han uden at se op fra sin mobil.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 11:33 pm

- Lucas Valir

Lucas smiler en smule nervøst tilbage til Shade. Hans smil forsvinder dog straks, da Shade får en sms. Årh, hvor han hader, når folk sms’er i hans nærvær og ikke engang gider kigge på ham, fordi de er travlt optaget af skrive med en anden. En anden, som Shade vist meget godt kan lide, at dømme efter hans store smil. Lucas sender Shade et såret blik, hvilket han selvfølgelig ikke kan se, fordi hans blik er vendt mod displayet på hans mobil. "1. N," svarer han. "Kender du nogen af mine klassekamerater?" Da Shade har gået her i noget tid, går Lucas ud fra, at han må kende selv de nye elever.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 11:38 pm

- Shade Chaput -

Ligger sin mobil tilbage i lommen "Det ser ud som om at vi snart får en ny lære i følge den sms jeg lige fik" han smiler til ham og tænker sig så lidt om "1. N.. Hm.. Jeg ved kun at det er der ham der Riff Oshiro, og så din værelses-kammerat går. Jeg har ikke mødt din roomie endnu, men jeg kan sige at Riff er en kedelig type, han siger ikke noget som helst til dig, med mindre du er en lære" Han havde prøvet at snakke med Riff dengang han begyndte på skolen, men droppede ham hurtigt da han fandt ham ualmindeligt kedelig.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 11:45 pm

- Lucas Valir

"Og det er du glad over?" spørger Lucas. For ham er flere lærere lig med flere lektier. Suk! Nu ved han selvfølgelig ikke, hvor strenge lærerene her er med hensyn til lektier, men nogen lektier må de da give eleverne for. Han læner sig tilbage på sofaen, en smule mere afslappet end før. Det hjælper lidt på nervøsiten at snakke med nogen, der også snakker venligt tilbage til ham. Da Shade fortæller ham om hans klassekamerater, forsvinder hans rolige ansigtsudtryk dog lige så stille igen. "Men jeg er ikke lærer," siger Lucas ærgerligt. Ærgerlig over, at en af hans klassekamerater ikke vil snakke med ham, selvfølgelig, ikke over, at han ikke er lærer.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 11:52 pm

- Shade Chaput -

"Nææ, jeg syntes bare altid det er spændende når der kommer nye til, uanset hvem det er" Han ser på den yngre dreng med et smil "Hvis du var en lære så skjulte du det sørme godt med det ansigt du har" siger han drillende og læner sig mere tilbage i sofaen, han elsker de her sofa'er, bløde og dejlige at ligge på, eller sove på. Nogle gange når man møder andre om natten mødes man i sofaerne, og der er som regel stadigvæk gløder i pejsen, det er altid så hyggeligt. "Så, hvor gammel er du Lucas?"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyOns Dec 30, 2009 11:57 pm

- Lucas Valir

Lucas smiler lidt genert tilbage til Shade, da han igen kommenterer hans ansigt. Nu er han oppe på at have fået to komplimenter til sit ansigt i aften. Det er allerede mere, end han har fået igennem hele sit liv. Han skjuler et lydløst gab sin håndflade og blinker et par gange med sine mørkebrune øjne, idet hans blik glider over Shade. Han kigger på hans ansigt mens hans tænker over, hvad for et slags menneske han er. Han må være homo efter den udtagelse om, hvad kønt Lucas’ ansigt er. Men udover det virker han nu meget flink. Han har i hvert fald opført sig venligt overfor Lucas. Det tager et lille øjeblik for Lucas at opfatte, at der bliver stilt et spørgsmål til ham, fordi han er så travlt optaget af at kigge på den ældre dreng. "Umm," skynder han sig at mumle og vender blikket bort. "Jeg er 15."
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyTors Dec 31, 2009 12:04 am

- Shade Chaput -

"15 år? Ser man det" Siger han og læner sig lidt frem mod ham "Det er vidst langt over vores sengetider i følge skolen" siger han roligt og smiler let til ham "Jeg har ikke noget i mod at blive og snakke med dig, men måske burde du overveje at sove, det er jo trods alt din første skoledag i morgen" siger han drillende, og glæder sig til den reaktion han får. Mon han bliver? Mon han går? Det er ikke helt til at sige.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) EmptyTors Dec 31, 2009 12:09 am

- Lucas Valir

”Hvor gammel er du måske selv?” spørger han. Da Shade siger, at det er over deres sengetid, kløer han sig i nakken. Han føler sig overhovedet ikke træt, og det på trods af, at det har været en lang dag for ham. Det er jo ikke hver dag, man starter på en ny skole og møder en hel masse vildtfremmede mennesker, som man skal huske navn og ansigt på. "Og du er måske min mor eller hvad?" spørger han og smiler skævt til Shade. "Jeg er altså ikke træt."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I en sofagruppe nær pejsen (♥)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest-fløjens opholdsstue-
Gå til: