Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I en sofagruppe nær pejsen (♥)

Go down 
+5
Deadie
Missar
momo
Icchan
Mumrik
9 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyTirs Jan 12, 2010 7:15 pm

* Sinett Li'Quan

Sinett vender hovedet og nyser kort i sit ærme ved albuen og snøfter, vender så hovedet tilbage til Lucas. "Asher og Kouseki er på værelset. Jeg kan ikke få ro dér..." Han holder en lille pause og snøfter igen. Han ved ikke helt hvad han skal gøre. Han overvejer at gå til sygepljersken og bede om et værelse.. hvis der er noget sådant på den her skole.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyTirs Jan 12, 2010 7:22 pm

- Lucas Valir

Lucas kløer sig lidt på armen og kigger på Sinett og ved ikke rigtigt, hvad han skal gøre. Han er ikke læge, og han har aldrig prøvet at skulle tage sig af nogen der er syge før. "Du må godt sove på mit værelse," siger han så pludselig og kigger op. Han skynder sig dog at tilføje, "jeg mener... Hvis du altså vil. Hvis Kouseki er hos Asher, så er der ikke nogen på mit værelse, så... Der er fred og ro."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyTirs Jan 12, 2010 7:24 pm

* Sinett Li'quan

Sinett kløer sig lidt i det pinke hår, og kigger på Lucas. "..er det i orden?" han smiler svagt og nikker en smule. "....Det vil jeg gerne."
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyTirs Jan 12, 2010 7:28 pm

- Lucas Valir

Lucas nikker stumt. Han træder et par skridt væk fra lænestolen og må synke en klump, før han kan sige noget igen. "Men så kom med," siger han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyTirs Jan 12, 2010 7:29 pm

* Sinett Li'Quan

Sinett nikker og rejser sig fra lænestolen, og følger efter Lucas.

//out
Jeg bliver faktisk nød til at smutte nu. Det var ikke særlig godt timet, men mit nternet lukker snart D8
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyTirs Jan 12, 2010 7:32 pm

- Lucas Valir

//Out
((Aww D: Vi kan vel bare skrive en anden gang))
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2010 5:47 pm

- Asher M. Harel -

Asher kommer roligt gående og sætter sig i sofaen. Han ser lidt ind i ilden, tænker på Kouseki. Hvor ville han bare ønske at han var der lige nu.

//Out


Sidst rettet af ☆Boygasm Lør Jan 16, 2010 1:29 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2010 6:12 pm

Caleb vadede rundt på gangene, uden noget mål. Der var ret stille på skolen på det tidspunkt, han vidste ikke lige hvorfor. Caleb rodede sig let i det lyse hår og drejede ind af døren til opholdsstuen. Han lod blikket glide rundt i rummet. Han regnede ikke med at der ville være andre, men han fik øje på en person der sad i sofaen. Caleb stod lidt og kiggede, men genkendte så personen. Asher, ham med de lyse dreadlocks, som han kort havde mødt i går aftes. Caleb nikkede forsigtigt som hilsen. "Davs." sagde han dæmpet og traskede hen og dumpede dovent ned i en stol. Caleb var normalt ikke doven, men han havde sovet elendigt, også havde dagen i skolen været ekstra hård at komme i gennem.
Tilbage til toppen Go down
Deadie
Genert uke
Genert uke



Antal indlæg : 9
Join date : 12/01/10

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2010 8:28 pm

Kenta

Kenta kom ind med et smilene ansigt, og sætter sig ned. Kenta kigger rundt. Han så på Asher og huskede ham, han fnisede lidt. Han kiggede og overvejede længe om han skulle gå ud. Han besluttede sig for at blive. "Davs" sagde han smilene og kiggede væk igen
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2010 8:57 pm

Caleb drejede hovedet og så mod en dreng der kom ind. Han vidste at drengens hilsen var henvendt til Asher, men derfor kunne Caleb jo godt være høflig. "Hej." sagde han med et svagt skævt smil og vendte blikket mod pejsen. Han overvejede om han skulle sætte sig ned på gulvet, henne ved pejsen for at få lidt mere varme, for han frøs egentlig en del. Han bed sig svagt i underlæben med et tænkende blik i de chokolade brune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Deadie
Genert uke
Genert uke



Antal indlæg : 9
Join date : 12/01/10

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2010 9:06 pm

Kenta

Kenta nikkede og smilede. Kenta smilede og så at Asher var optaget, så Kenta tænkte at denne gang skulle han ikke flygte, men blive. Der blev en alt for pinlig tavshed, så Kenta var lige ved at gå, men han spurgte venligt; "Er du ny her?"Han mærkede de ord bare røg ud af ham, men han var alligevel lidt stolt. Han smilede ikke ret meget, men det var pga. han tænkte, så han skyndte sig at smile.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2010 9:13 pm

Caleb løftede blikket og så hen på den fremmede. Han trak let på skuldrene. "jeg har været her i en uges tid, så helt ny er jeg ikke." svarede han roligt og tænkte lidt mens han så på drengen. Han rodede sit lyse hår i gennem og smilede skævt til ham. "Hvad med dig?" spurgte han så efter noget tid med tavshed. Han rettede sig lidt op fra den dovne stilling han ellers sad i. Han rømmede sig let. Han havde haft en smule ondt i halsen de sidste dage, men det var ved at være væk nu. Heldigvis. Han havde været syg inden han kom til skolen, så det var godt at han fik det lidt bedre inden han kom dertil.
Tilbage til toppen Go down
Deadie
Genert uke
Genert uke



Antal indlæg : 9
Join date : 12/01/10

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2010 9:19 pm

Kenta mærkede et sæt i sig da drengen svarede. han kiggede lidt og begyndte at tænke rent, så han kunne svare ham. "Jo jeg er ret ny, har været her i 3 dage" han smilede "Hvilken klasse går du i?" Han kunne mærke at det var dejligt at få lidt flere at snakke med, han var jo ny, og han er ikke den mest udadvendte person. Han kiggede og pludselig røg det ud af ham; "Jeg elsker at kigge ind i pejsen, det giver mig ro" Han tænkte klart og han forstod han sagde, han synes det lød plat, og rødmede lidt.

((Min computer gider ikke vise de tegn, så må nøjes med dette))
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2010 9:26 pm

Caleb nikkede roligt. "så velkommen til." sagde han med et lille nik. Han blinkede lidt med øjnene og tænkte kort. Han smilede stille "jeg går i 2.Q, hvad med dig?" han blinkede let med øjnene. Caleb var måske ikke den mest udadvendte person, men han var nu egentlig lidt nysgerrig efter at lærer ham her at kende. Caleb vendte blikket mod pejsen da emnet blev drejet over på den. Han smilede roligt og nikkede. "Ja... Samme her." svarede han lettere fraværende. Han faldt lidt ind i sin egen verden mens han tænkte. Han tog dog sig selv i det og så på drengen igen. "jeg er forresten Caleb." sagde han så.

( Det går nok ^^ )
Tilbage til toppen Go down
Deadie
Genert uke
Genert uke



Antal indlæg : 9
Join date : 12/01/10

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyFre Jan 15, 2010 9:35 pm

"Tak" Kenta kunne høre at Caleb var en udadvent person, så Kenta var lidt nervøs over om det blev sådan hele tiden spørgsmål - svare. Kenta sagde til sig selv at hvis han skulle blive mere social skulle han nok lære at være mere udadvent. Han tog en dyb indånding og håbede på det bedste; " Wow 2.Q" Kenta følte sig lille; "Jeg går i 1.N, hvorfor flyttede du skole?" Kenta var faktisk intresseret og ikke ret presset.
Kenta spekulerede over mon hvordan det ville se ud hvis man tog en billede at ilden, ups han var inde i sin egen lille verden...Og det var ikke første gang. "Hej hedder Kenta, jeg er fyldt 16" Kenta overvejede at gå ud og ryge en smøg, men det gad han alligevel ikke. Han havde det faktisk hyggeligt, for første gang siden han begyndte.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyLør Jan 16, 2010 3:53 pm

Caleb smilede roligt til drengen, der åbenbart hed Kenta. Han kløede sig kort i nakken. "Jeg trængte bare til noget luftforandring." sagde han og trak på skuldrene med et smil. Han vendte blikket mod ilden igen og tænkte lidt. Han blinkede lidt med de chokolade brune øjne og sukkede kort. Luftforandring var faktisk en af grundene til at han startede her, men der var nu mere under det emne, der gjorde at han valgte at tage hertil. Caleb faldt i lang tid ind i sin egen verden, mens han bare så ind i ilden.

( Out )
Tilbage til toppen Go down
Deadie
Genert uke
Genert uke



Antal indlæg : 9
Join date : 12/01/10

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyOns Jan 27, 2010 7:33 pm

Kenta havde ikke mere at sige, så han smuttede langsomt ud mens han ville huske drengens navn! Han ville sikkert få det hyggeligt.

((out))
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyMan Feb 08, 2010 3:07 pm

Benjamin Owens

Han sad i en af de bløde stole ikke langt fra pejsen. Han havde sin Ipod tændt og hørte noget af sit yndlingsmusik. Skoledagen havde ikke just været videre ophidsende, men hav var trods alt ikke faldet i søvn i nogle timer i dag. Ovenpå ham lå der en stor fed hankat og bredte sig. Den lå halvt på hans skød halvt op af hans mave og så svært tilfreds ud. Han aede den på maven og den spandt. Han kiggede lidt ind i pejsen uden rigtig at tænke på noget. Dagene efter den aften, hvor han havde mødt Shade, havde hans hverdag været ret stille og rolig. Han smilede for sig selv ved tanken om den aften og skubbede en smule til katten, for at lirke sin DS op af lommen. Katten mjavede svagt for at fortælle ham at han skulle sidde stille, og han kløede den under hagen for at undskylde. Han tændte for sin DS og gav sig til at spille et random spil.

((nogen der vil joine? Anyone?))
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyMan Feb 08, 2010 5:30 pm

-Itsuki/Shiro-

Itsuki kom gående hen ad gangen med en lille æske med piller i hånden. Han havde lige været oppe på kontoret og få dem. Mon han skulle tage dem? Han var lidt bange for Shiro ville blive sur. Han havde i forvejen begyndt at miste kontrollen. Det var sjældent han dukkede op ihvertfald. Bag ved itsuki luntede en lille sort killing, ikke særlig stor. Itsuki havde selv en ret mellem højde 175 cm. Han Gik ned af gangen og endte med at bare putte dem i lommen på de sorte tætsiddende bukser. Han havde lidt tagede shiros tøjstil fortiden han vidste ikke helt hvorfor. Dog havde han ikke de røde kontaktlinser i så hans isblå øjne for en gang skyld viste sig. Han havde en t-shirt på der var rød og sort stribbede, man kunne lige nå at se en tattoovering af ying og yang tegnet på hans skulder. Han vidste ikke helt hvorfor han klædte sig sådan nu, måske var det medicinen. Shiro og ham var måske smeltede mere sammen. Han kiggede rundt. Der var intet at lave. Han lugtede lugten af røg og ild, det var fra vestfløjens opholdsstue, hvorfor ikke? Han gik derind og så der sad en person med en kat på skødet. Han smillede da han så katten. Hans killing virkede også ret optaget af den. Men han kiggede så op og så på nok kattens ejermand. " hi" sagde han med et lille fint smil , en smule forsigtigt. " er det okay jeg slår mig ned?" spurgte han efterfulgt og kiggede på ham. Han kendte godt det når man ikke ville havde selskab. Så han ville lige se om det var iorden først.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyMan Feb 08, 2010 5:43 pm

Benjamin Owens

Han trykkede ivrigt på DS’ens taster og lagde derfor ikke mærke til at der kom en anden ind i rummet. Det var først da den fede kat på hans skød rørte på dig at han så op. En dreng som ikke så ret meget ældre ud end ham stod ikke lang fra ham. Han kiggede kort på hans tøjstil, tog ikke videre notits af det, hvad folk havde på var deres egen sag. Selv havde han stadig skolens uniform på, dog havde han taget vesten af, da han ikke kunne fordrage af have den på. han kunne se den anden sagde noget, man han kunne ikke hører hvad han sagde på grund af lydniveauet sin Ipod. Han hav den ene høretelefon ud af øret ”hva?”
Tilbage til toppen Go down
Static
Genert uke
Genert uke
Static


Antal indlæg : 2
Join date : 05/02/10

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyMan Feb 08, 2010 6:10 pm

Andara Kangae T.

Andara gik forvildet rundt på skolen, og havde fået forvildret sig ned ad en gang, hans ansigt var trukket sammen i en koncentreret, bekymret grimasse. Hans mørke hår faldt ned foran hans øjne, når han med foroverbøjet hoved stod og kiggede på papirtegningen, som han holdt i højre hånd. Med hans venstre kørte han sin store, grå rullekuffert. Kufferten var tydeligt slidt, og var overpyntet med farverige badges og tuschtegninger fra forskellige rejser, koncerter og festivaler.
Andara sukkede opgivende over tegningen i sin hånd. Det skulle forestille et kort over skolen, men Andara tvivlede stærkt på det. Det lignende mest af alt volapyk, som en eller anden havde tegnet, når de ikke havde bedre at tage sig til. Frustreret krøllede han papiret sammen og lagde det i sin lomme. Han kørte frustreret sin højre hånd igennem det silkeagtige, mørke hår. "Fandens!" skældte han lavt med en hvislende stemme. Var det da helt umuligt at finde rundt på det her sted?!
Han gik rundt i en lang, mørkebrun trenchcoat, et tykt, mørkelilla halstørklæde og et par knæhøje Dr. Martens støvler. Hvis man kiggede nærmere efter kunne man se at det var en kvindemodel, men Andara kunne ikke være mere ligeglad. Kvinde- eller herrertøj betød ikke så meget for ham. På hans spinkle 152 cm. høje skikkelse kunne de også være rimeligt ligegyldigt. Det var det færreste tøj der så bare lidt maskulint ud på ham, alligevel.
Andara stampede vredt og surmulende i jorden, imens han med dræbende øjne kiggede efter noget der kunne fortælle ham om han var på rette vej. På den ene side af gangen, var der en dør... Hmmm.... Andara tog lige så stille i håndtaget og åbnede meget forsigtigt døren på klem. Han kiggede lidt usikkert ind.
Han ser to fyre med katte og tænker på hvor han mon er, men vælger at gå ind. Han stiller sig lidt akavet ved siden af døren og kigger på de to andre.
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyTirs Feb 09, 2010 9:18 am

-itsuki/shiro-

Itsuki smillede skævt da den anden ikke hørte ham. Han hade at gentage sig selv, eller han havde det ikke, det virkede bare til tider meget akavet. "Hi" sagde han dog bare med et fint lille smil. "Spurgte bare om du ville havde noget selskab" sagde han efterfulgt og kiggede på ham, men til tider også ned på katten, den så ret doven ud, men sød det var den. "Mit navn er itsuki, hvad er dit?" spurgte han og håbede han kunne få noget selskab, Shiro havde ikke vist sig i lang tid, så måske ville han ikke vise sig. Han endte altid med at blive uvenner med alle. Derefter plejede Itsuki at prøve at sige undskyld. Men folk syntes for det meste bare at han var sær. Kort tid efter Itsuki var begyndt at snakke hørte han noget bag sig, der stod en dreng. Han så ret nervøs ud. "hi" sagde han blot med et smil på læben som altid. Han havde aldrig rigtigt et neutralt blik, det var mere ked af det eller glad. Aldrig rigtig sur, det havde han svært ved at blive.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyTirs Feb 09, 2010 11:42 am

Benjamin Owens

Han smilede tilbage til ham ”Jow, det kunne jeg da egentlig godt, solkongen her er ikke videre snaksalig” svarede han og hentydede til den store hvide kat på hans skød. Den så surt op på ham da han flyttede på sig ”ja det er dig jeg snakker om, dit fede læs” sagde han venligt til katten mens han aede den. ”Jeg er Benjamin” svarede han lidt sløvt. Han havde godt det Itsuki på skolen før, han havde set ham på gangene men aldrig haft mulighed for at sige hej til ham. Han slukkede sin DS, den fik han ikke brug for nu hvor der var andre ting som kunne underholde ham. Den hvide kat på hans skød så tilsyneladende uinteresseret ned på den lille killing bag Itsuki, den rullede om på ryggen, hvilket fik den til at se endnu bredere ud, uden at tage øjnene fra den.
Han hørte Itsuki snakke til nogen og vendte hovedet mod det. Henne i døren stod der en dreng han ikke havde set før, han måtte være ny. ”og hej til dig i døren også.. kommer du ikke herhen?” spurgte han og vinkede drengen hen til dem.
Tilbage til toppen Go down
Static
Genert uke
Genert uke
Static


Antal indlæg : 2
Join date : 05/02/10

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyTirs Feb 09, 2010 3:45 pm

Andara Kangae T.

Der gik et lille gip igennem Andara, da den ene af drengene, ham der stod op, og bagefter også den der sad ned.
"Øh... Jo...? Øh... Hej!" sagde han, lidt akavet og gik med sin kuffert længere ind i rummet. Han stod stadig op, og vidste ikke helt hvor han skulle gøre af sig selv. Heldigvis virkede de andre drenge meget rolige og ligetil, sååå... Og måske kunne de fortælle ham, hvor han var henne.
Andara smilede skævt til de to drenge. Rummet virkede hyggeligt og det var i alle tilfælde bedre end at gå rundt på gangene.
"Øh... Jeg ved godt det lyder lidt underligt, som første indtryk, men kunne I ikke fortælle mig hvor jeg er?" sagde Andara, imens han kløede sig på siden af hovedet. Han syntes selv det lød dumt at spørge om, men han havde virkelig brug for at vide hvor han var! Ellers ville han jo aldrig nogensinde finde sit værelse eller noget som helst!
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 EmptyTirs Feb 09, 2010 6:03 pm

-Itsuki/Shiro-

Itsuki kiggede på solkongen, livlig kunne man ikke sige han var. Men Itsuki elskede katte, så han kunne ikke lade vær med at syntes der var noget charmerende over den fede kat. " Han ser da sød ud " sagde Itsuki og kiggede op på Benjamin. Han kiggede lidt mod sofaen og sad sig så ned. Den lille sorte killing, så stadig nysgerrit på solkongen. Mijavede lidt som en form for hilsen og prøvede så at klatre op af Benjamins ben for at komme op til ham. Han syntes vidst solkongen så interresant ud, Itsuki så han begyndte at kravle op af Benjamins ben, men nåede ikke at stoppe den lille mis før den allerede sad oppe ved siden af solkongen og prøvede at få hans opmærksomhed. "undskyld på sylvesters vejne, han er stadig en killing " sagde han med hentydning til bukserne og kiggede ned på dem. Men kiggede derefter på den tydeligvis nyankommende. "hihi jo, Du er i vestfløjens opholdsrum" sagde Itsuki med et smil og kiggede kort rundt i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I en sofagruppe nær pejsen (♥)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest-fløjens opholdsstue-
Gå til: