Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I en sofagruppe nær pejsen (♥)

Go down 
+5
Deadie
Missar
momo
Icchan
Mumrik
9 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 EmptySøn Feb 28, 2010 6:46 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki ser lidt på drengen der har rejst sig op og nu holder om ham. Han smiler over drengens varme ord der får ham til at føle sig rolig og glad, mens hans hjerte hamre afsted. Mon Asher kunne mærke det? "Jeg tror aldrig jeg ville havde det så godt hvis jeg ikke havde mødt dig. Du betyder stort set alt for mig. Jeg elsker dig!" siger han lavt og tager armene om den ældre dreng. Han mente skam alt hvad han sagde. Hvis han aldrig havde mødt Asher ville han havde siddet på sit værelse, hadet sig selv, hadet sit liv, stort set alt omkring sig, også kærlighed. Men den følelse han har for Asher har gjort alting godt. Utrolig godt! Det var næsten et drømmeliv når han var sammen med ham. Han nød varmen der strømmede gennem ham, og selvom han ikke selv havde fået boxer på endnu, var han lidt ligeglad, men der kommer heller ikke så tit nogle ind i opholdstuen bare sådan lige. Det mente han ikke selv, han fik sig hvert fald en god lur inden den ældre dreng så ham, så træt var han ikke, mere bare lidt udmattet, måske lidt øm, men det lagde han nu ikke så meget mærke til nu hvor han har prøvet det før. Han kan ikke lade være med at tænke på hvor sød den ældre dreng er, og lækker. Meeen, hvis der pludselig dukkede en op, så ville Kouseki nok føle sig flov et par dage over det.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 EmptySøn Feb 28, 2010 7:36 pm

- Asher M. Harel -

Asher holder drengen så tæt at han nemt kan mærke hans hjerte. "Det var vildt tilfældigt at vi mødes hva? Og jeg som bare syntes at det var en god undskyldning for at slippe for matematik" siger han og smiler let. "Måske burde du overveje at tage noget tøj på inden der kommer en lærer?" siger han så let drillende og kysser drengen på øret. Han vil bare gerne stå lidt sammen med ham, men han ved godt at klokken er lidt mange og at de måske burde se at komme ind på et værelse i stedet for.
Han slippet så grebet i ham og trækker sine bukser på igen "Har du lyst til at fortsætte snakken inde hos mig, eller vil du hellere i seng skat?" Han har slet ikke selv lagt mærke til at han sagde skat. Det var bare noget han var kommet til i farten. Han har normalt ikke kaldt nogen af sine kærester skat, især ikke fordi han syntes at det lyder åndssvagt. Men alligevel havde han sagt det til Kouseki. Måske fordi der alligevel ligger lidt kærlighed i de ord. Selvom at ordet 'skat' jo var noget alle sagde. Men måske varmer det alligevel lidt, at blive bekræftet.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 EmptySøn Feb 28, 2010 8:05 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki smiler lidt over Asher, han var altid så skide dejlig. Da den ældre dreng slipper grebet tager han sine boxers på, og derefter snøvler han sig ned i sine bukser som er lidt for lange, så de er lidt slidte i enderne, og til sidst trækker han så blusen på. Han lytter til Asher imens, og kan ikke lade være at rødme lidt over, at han faktisk siger skat til ham. Det var noget han aldrig havde hørt nogle sige til ham, og heller ikke Asher, så ligenu lød det faktisk dejligt for Kouseki, at Asher kaldte ham skat. Det havde han intet imod, smilede bare mens han rødmede lidt. "Jeg er ikke rigtig træt endnu, jeg fik jo en lille power nap inden du kom," siger han drillende, inden han langsomt fortsætter: "men jeg vil gerne med ind på dit værelse."
Nu hvor han havde fået sit tøj på, betragtede han lidt den ældre dreng, gad vide om de havde værelset for sig selv, eller om der var nogle derinde? Ashers roomie måske? Ham havde han heller ikke set, meget længe. Han havde heller ikke set Ashers ven, hvad var det nu han hed. Nå. Jo, Shade var det. Var ham og Asher mon stadig bedste venner, eller var Kouseki i vejen for deres venskab? Han bed sig tænkende i læben. Det håbede han ikke, han ville ikke stå i vejen for den ældre dreng og hans venner.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 EmptySøn Feb 28, 2010 9:56 pm

- Asher M. Harel -

Han ser på ham "Aww, så er jeg vidst den eneste der er lidt træt her" siger han og smiler let til den yngre dreng. Han ligger godt mærke til hans bukser, men finder det nu meget sødt, så siger ikke rigtig noget til det. "Jeg har faktisk ikke set Sinett i lang tid efterhånden. Man skulle næsten tro at nogen har spist ham" når Asher begynder at blive træt, så begynder han at sige nogle ret så underlige ting, som han normalt aldrig ville sige. Han går roligt hen til Kouseki og tager hans hånd "Hvis du har lyst, så kan du måske sove hos mig i nat? For jeg har ikke rigtig lyst til at skilles fra dig endnu, men jeg er pokkers træt" siger han roligt og smiler let før han let stryger hans hånd med sin tommelfinger. Kousekis' spinkle bløde fingre. Eller i hvert fald i forhold til Ashers som var mere rug på grund af vinteren. Eller måske var det bare noget Asher bildte sig ind.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 EmptySøn Feb 28, 2010 10:08 pm

,- Kouseki Hira

Efter det Asher siger med at Sinett er spist, kan Kouseki ikke lade være med at grine. Det lød sjovt. "Men, så må man da også havde været meget sulten" lidt efter han jar sagt det rødmer han. Hvorfor skal han altid tro på selv de mærkligste ting, eller køre dem længere ud. "Hov. Eh" siger han så flovt, inden han holder i drengens hånd og smiler. "Jeg vil med glæde sove hos dig nu hvor Sinet er spi-. Jeg mener væk" skynder han sig at lave det om til, mens han hurtigt fletter sine fingre ind i drengens. Kouseki havde meget fine silkebløde fingre, nærmest baby hud over det hele. Den bløde barnehud, som var fin og glat overalt. Utroligt, men selv havde han aldrig tænkt over det. Han giver Ashers hånd et lille klem mens han smiler.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 EmptySøn Feb 28, 2010 10:29 pm

- Asher M. Harel -

Asher smilet let "Yeah. Selvom Shade helt klart ville betragte 'spist' som en helt anden ting" siger han roligt og stryger ham over hånden. Hans dejlige bløde fingre. "Hvordan får du dog så bløde fingre? Mine er altid ru om vinteren" siger han og kigger ned på sine fingre. Det er ikke fordi hans fingre plejer at være rug, men om vinteren bliver de altid tørre. Og det er ikke fordi Asher vil rende rundt og smøre dem hele tiden. Især ikke fordi at han jo trods alt er en dreng.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 EmptySøn Feb 28, 2010 10:42 pm

,- Kouseki Hira

Han ser lidt på sine fingre mens han trækker på skulderne. "Jeg aner det faktisk ikke" Han tager stille fat i Asher's ene hånd og nusser den med sine inden han ser op på drengen og smiler. "Det er nu ikke noget jeg ligger mærke til" siger han glad og opmuntrende, inden han fletter sine fingre ind i drengens og begynder at gå mod døren. "Snakker dig og Shade stadig tit sammen?"

//Frys
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 EmptyFre Mar 05, 2010 6:42 pm

- Asher M. Harel -

Asher følger ham og nusser hans hånd med tommelfingeren "Jeg må indrømme at jeg ikke har snakket med Shade længe faktisk. Jeg aner ikke hvad han render rundt og laver for tiden, men sidste gang vi snakkede sammen snakkede han om en eller anden fyr. Benjamin. Jeg tror han hygger sig fint for tiden, selvom jeg savner gode gamle dage med Shade" siger han og giver hans hånd et lille klem før han slipper grebet og ligger i stedet sin arm omkring hans skuldre "Men det er okay, jeg tror jeg vil gå ned og snakke med ham i morgen"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 EmptySøn Mar 07, 2010 7:53 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki vender et kort blik på ham, men siger ikke noget til det. Så længe de stadig er venner og at Asher vil se ham næste dag, lettede lidt op. Selvom det betød at den ældre dreng nok ville være væk fra ham. Pokkers. Hvis det stod til Kouseki ligenu havde han gemt Asher på sit værelse. Holdt ham der altid, været hos ham konstant, og sørget for at han kun var hans. Kun hans Asher. Ingen skulle tage drengen fra ham. Han rynker brynene lidt over sine tanker i et alvorligt udtryk inden han prøver at smile til den ældre dreng, der tager armen om ham, mens de går ud af døren sammen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 EmptySøn Mar 07, 2010 8:00 pm

- Asher M. Harel -

Asher har ikke tænkt så meget på Shade som han plejer. Ikke siden han har fået Kouseki. Han siger dog ikke noget men går roligt med den yngre dreng.

//Out ((Fortsættes på Ashers' værelse))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I en sofagruppe nær pejsen (♥)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest-fløjens opholdsstue-
Gå til: