Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 120 - Benjamin & Andara

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptyLør Jan 09, 2010 11:40 pm

Benjamin

Han åbner døren ind til værelset og tænder lyset med den ene hånd. Hans rejsetasker står stadig på gulvet og roder foran hans seng. nogle af dem er åbnede og taget rodet i. Han flytter en taske fra hans seng "så kan man sidde på den" siger han og skubber en anden taske til siden med foden. Han kaster et blik ud af vinduet, som sengen står under, uden rigtig at lægge mærke til nogen. "du kommer bare ind" siger han til kouseki, og smider hans jakke på gulvet.


Sidst rettet af Dawn Tors Feb 18, 2010 12:49 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptyLør Jan 09, 2010 11:43 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki følger efter ham, og går stille ind på værelset da han siger han bare kan komme ind. Han ser på tingene drengen skubbede væk, og går så stille hen for at sætter sig i sengen. Han havde stadig ikke helt fået varmen endnu, så han folder hænderne lidt sammen for at få varme i dem igen, og binder halstørklæder lidt op.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptyLør Jan 09, 2010 11:52 pm

Benjamin

Han følger den andens lide forsigtige bevægelser med øjnene og spekulere lidt over om drengen mon er genert. Han går hen til ham, og læner sig ind over sengen, men kun for at prikke til det der ligner en meget behåret pude ”Hey, fedesen.. Flyt dig lige for vores gæst” siger han til puden, som viser sig at være en stor hvid kat. Den vender sløvt hovedet og kigger fornærmet på ham, men flytter sig ikke. Benjamin sukker og løfter den store fede kat op, den beklager sig men gider ikke stritte imod. Han sætter sig på sin roomie’s seng, med katten på skødet. ”hvor er du så fra? Spørger han og vender opmærksomheden mod Kouseki.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptyLør Jan 09, 2010 11:57 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki ser lidt på den fede kat han løfter op, og holder sig lidt for sig selv. Han sætter sig lidt hen i hjørnet og ser hen Benjamin. "Det.. kommer an på hvad du mener." Han tøver lidt, men han ved ikke helt hvad han skal svare, det er nok første gang han har en samtale med en anden. Udover Lucas, og Asher. Nok mest Asher. Han kan egentlig ikke lade være med at se på hans kat. "Hvad hedder den?"
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 12:09 am

Benjamin

Han læner sig lidt tilbage og hviler på den ene arm, mens han aer katten, som stadig ser fornærmet ud. ”ja hvad mener jeg..” han hiver katten drillende i øret. ”Jeg tænkte, hvor i verden er du fra? Her fra landet eller noget.. Jeg er selv fra Manhattan”
Han løfter et øjenbryn over Kousekis spørgsmål, men griner så ”Han hedder Ludvig! Men som regel kalder vi ham for solkongen, eller hans majestæt” han klapper den på den tykke mave ”andre gange kalder vi ham bare for fedesen eller fedeberg.. når man er en kat med mange deller, så har man næsten også krav på mange navne”
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 12:17 am

,- Kouseki Hira

Kouseki smile lidt, kort over alle de navne katten har. "Jeg kommer herfra." Han skifter dog hurtigt til at være tøvende igen, og ved ikke helt hvad han skal sige igen, så han holder mund og lader den anden føre ordet mens de sidder på hans værelse. Efterhånden havde han også fået varmen, så han tager stille jakken af og lægger på sit skød.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 12:34 am

Benjamen

Katten hopper ned og lægger sig på gulvet i stedet, i en stilling som mest af alt får den til at ligne en klump smeltet smør. Benjamin ser undersøgende på Kouseki ”så du er i stand til at smile” han sparker sine sko af, ligeglad med hvor de endte. ”Du kan bare smide din jakke på gulvet, det er ikke rart at sidde med en våd jakke” hans øjne er stadig sammenknebne, men i et mere drømmende udtryk nu, selvom hans tanker egentlig ikke er noget sted. Han ved ikke rigtig hvad han skal sige, hans bliver enig med sig selv om at den anden er genert, det er derfor han ikke snakker så meget. ”hvad får du så tiden til at gå med” spørger han bare for at spørge om noget. En akavet stilhed er ikke lige hans kop te, så hellere en akavet samtale.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 12:39 am

,- Kouseki Hira

Han lægger jaken ned på gulvet og ser lidt ned i sine hænder, for ikke at se over på Benjamin imens. "Jeg øh, plejer at tilbringe min tid sammen med en anden der går her på skolen, som hedder Asher." Han skæver lidt mod katten og derefter over på ham. "Du har ikke været her så længe. Men, hvad har du så lavet igår og idag?" Egentlig ville han ikke have haft spurgt, så han ser uskkert på den tykke kat igen. Men han måtte vel holde samtalen lidt igang, selvom han var genert og usikker på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 12:55 am

Benjamin

Han griner indeni sig selv, han kan ikke huske hvornår han sidst har forsøgt at føre en samtale med en, som var så uvillig imod at kigge ham i øjnene. Men så igen, han er jo amerikaner, han tænker om det måske var anderledes her. Det går op for ham at han havde taget det som en udfordring at få ham til at snakke, lige meget om hvad. ”tja, jeg mødte en regnbue i går, på kontoret. Så slæbte jeg mine ting herop.. ” han klør sig i håret. ”min roomie var her ikke, så jeg spillede på min DS i ret lang tid.. mens jeg hørte lidt musik…” han ved ikke rigtig hvad han skal svære til spørgsmålet. ”ved ikke rigtig hvad jeg har lavet i dag, stenet lidt rundt tror jeg.”
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 12:59 am

,- Kouseki Hira

Kouseki ser lidt på hans ting han har på værelset. "Ouh, okay" andet ved han faktisk ikke hva han skal sige. Han roder sig usikkert i håret, "Så har du ikke lavet meget idag." Nu hvor han tænker efter har han egentlig heller ikke selv lavet noget? Han havde sovet længe og hentet ind på sin lektier. Det var egentlig ret sent, var Benjamin slet ikke træt? Han spørg dog ikke, holder bare blikket lidt flakkende på hans værelse, som om han ikke helt ved hvad han skal holde blikket på, for at føle sig lidt mere tryg.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 1:12 am

Benjamin

Han ser lidt på ham, han ligner stadig et skræmt lille dyr og han kan ikke lade være med at smile over det. han minder slet ikke om nogen af de venner han har derhjemme, men det kunne ikke gøre skade at prøve noget nyt. Han rejser sig op med et sæt, det er tid til lidt spontanitet. ”you know, Kouseki, du er min ven nu! fedt ikke?” han smiler bredt, og sætter hænderne i siden. ”og i morgen skal jeg lærer dig at ryge!”

((måske skal vi til at holde, jeg er ret træt xD;; ))
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 1:16 am

,- Kouseki Hira

Kouseki ser hurtigt usikkert op på ham og blir mere tom for ord og mere nervøs. "Men, men.. Jeg vil ikke ryge?" Han ser lidt op på Benjamin men vender hurtigt og tøvende blikket ned. Venner. Han tænker lidt over det, de kendte godt nok ikke hinanden så godt, men Benjamin virkede som en fyr der godt kunne lide at tage beslutter for sig selv.

((Det kunne godt være xD Selvom jeg ikke føler mig træt selv endnu xD))
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 1:26 am

Benjamin

Han ler ”det er en mindre detalje” siger han snubler en smule over den fede kat. Han prikker Kouseki på panden med en pegefinger. ”kan du ikke lide at se folk i øjnene?” spørger han så. Han har for vane at sige hvad han tænker, uden rigtig at tænke over det først. Han er vant til at have mange venner, så han ville gerne hurtigt få nogle nye, hvor han så end var.

((jeg er ikke ved at dø endnu, så kan godt holde til lidt mere : p))
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 1:29 am

,- Kouseki Hira

Kouseki lidt hurtigt på ham da han prikker ham i panden. "N-nej.. Jeg kan bedst lide at se væk fra folks øjne." tøver han usikkert, og skæver lidt til siden. Han stod pludselig tæt, nu hvor han ikke sad på den anden seng mere. Benjamin virkede vist meget mere sikker på sig selv end Kouseki nogensinde har gjort på sig selv.

((Haha, okay, du siger bare til så (: ))
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 1:50 am

Benjamin

”he he, det skal du have vænnet dig af med” siger han og forsøger at fange hans blik med sit eget ”flok tror bare de kan løbe om hjørner med dig” siger han og tænker på alle de jokes ham og hans venner havde lavet, med gud og hver mand derhjemme, kun for morskaben skyld. han bliver stående foran Kousaki, uden at tænke over om det måske var ubehageligt for ham. Men det der med grænser havde heller aldrig været hans stærke side.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 1:54 am

,- Kouseki Hira

Kouseki ser usikkert på ham "Det.. blir vist lidt svært" siger han lavt og usikkert, men han ser så lidt væk "Løbe om hjørner med mig?" han roder sig lidt tøvende i håret. Hvad mente han med det? Var der noget bestemt omkring det han sagde eller? Han vender blikket lidt op på ham, og så hen på katten igen, uden at sige mere end det.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 2:15 am

Benjamin

”tja..” han lader sig dumpe ned på en af taskerne, som giver sig under hans vægt. ”Jeg tænkte, at der måske var nogen som havde gjort noget ved dig, siden du sad og græd oppe på taget tidligere?” han rokker en smule på tasken og ser uskyldigt på ham ”så vidt jeg ved, så græder store drenge ikke, medmindre der er noget som går dem virkelig på.. og hvor gammel er du? 16?” han kommer til at rokke lidt for kraftigt på tasken, og glider af den så han sidder på gulvet i stedet for. Han skifter emne igen ”hvad synes du så om dem du har mødt her?”
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 2:18 am

,- Kouseki Hira

Han vender blikket væk fra ham da han spørg indtil det, og svare stortset ikke på det. "Jeg er 15.." når han at svare inden han skifter emne igen. "Jeg synes de er, flinke nok.." Siger dog ikke noget om Asher, det blikke bare blive for flovt at sidde og kæfte op om en man elsker. Han vender er kort blik på drengen og rynker brynene lidt usikkert. "Hvor gammel er du egentlig?"
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 2:26 am

Benjamin

Ham smiler et skævt smil ”flinke nok.. det var da kedeligt” han driller katten med foden, denne ser bare surt på han, den nægter at lege. Han sukker over katten og tilføjer ”Jeg er 17.. og, jeg spurgte bare til de andre for at få lidt af vide om dem, hvem der er til at stole på og sådan.” han plapre løs, for nu var han jo i gang. ”hvordan har du det med at gå på drengeskole? Det har jeg aldrig prøvet før nemlig”
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 2:29 am

,- Kouseki Hira

"Det er min første gang på en drengeskole.. Så jeg er ikke helt tryg ved det.." Han ser på katten. Han havde hørt at Shade var lidt af en player, men det vidste han jo ikke var sandt, så han ville ikke sige noget om det. "Jeg har kun hilst på få, det.. er ikke fordi jeg sådan rigtigt kender andre end en ved navn Asher." Han smiler lidt da han siger Asher, af ren reaktion.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 2:44 am

Benjamin

Benjamins ene øjenbryn skyder i vejret med det samme han så det lille smil. Hvad er du tryk ved?.. Og hvad skulle det smil til for? Tænker han og ser op Kouseki. ”ja okay, så skal jeg vel selv ud og plage folk” siger han, stadig med hævet øjenbryn. ”som sagt har jeg kunst hilst på regnbuen, en lille fyr, ret underholdende.. Enfys, hedder han vist, eller sådan noget. Ham kan du roligt snakke med, han er dog en smule nærtagende, skulle man ellers ikke tro med den hårfarve.. ” han læner sig lidt frem, mens han stadig ser på Kouseki ”og fortæl mig om Asher?” spørger han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 11:06 am

,- Kouseki Hira

Kouseki ser lidt på ham men vender engang imellem blikket væk mens han snakker om Enfys, det var ikke lige en havde mødt. Han ser lidt på Benjamin igen da han nævner Asher, og rødmer kort over tanken. Hvad kunne han fortælle om Asher udover hvor dejlig han synes han var? "Asher er en rar og venlig fyr, som virke til at vil gøre alt for sine venner. Og man kan stole på ham. Og han er sød, og rar.." Egentlig ved han ikke selv hvad han snakker om, men han smiler lidt over ordene han får frem.

(( Eeej! Sorry, faldt i søvn igår D: ))
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 11:38 am

Benjamin

Han kører en hånd gennem sit underligt farvede hår og gnider det øre med kun en ørering. ”heh, ham skal jeg da vist møde så” siger han og læner sig op af den taske han før sad på. Han har vist endelig fundet et emne som den anden synes om. ”du rødmer” siger han uden omsvøb og uden ansigtsudtryk, det er mere en konstatering end et spørgsmål

((hehe, det var det jeg tænkte : P klokken var også ret mange xD))
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 11:41 am

,- Kouseki Hira

Kouseki ser flovt ned i jorden og vender blikket lidt væk. "Nej, du må have set forkert" skynder han sig at sige inden han roder sig i håret. Han skæver over mod drengen igen, og ser på hans hårfarve. Han siger dog ikke noget, han er usikker nok i forvejen efter han rødmede og den anden så det.

(( Ja xD ))
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara EmptySøn Jan 10, 2010 11:55 am

Benjamin

Han smiler, en smule udveagtigt ”det er jeg nu ret sikker på jeg ikke gjorde” siger han drillende. Han kan godt regne ud at der ligger noget skjult der. ”hvad betyder det så, din tomat?” han er begyndt at more sig herligt over hele tiden at se den anden, være befippet, fordi han er for usikker til at sige tingene lige ud. men Benjamin er ikke bleg for at være direkte, måske lidt for direkte nogen gange.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 120 - Benjamin & Andara
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Værelse 222
» Værelse 68 - Kouseki & Lucas
» Værelse 104 - Asher & Sinett (♥)
» Værelse 104 - Chris Toshiba
» Værelse 48 - Dominic & Charlie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest fløjen-
Gå til: