Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 120 - Benjamin & Andara

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 12:03 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki ser ned i sine hænder "Det betyder ikke noget?" siger han tøvende og usikkert, som om han ikke ved hvad han skal svare på det. Han fletter sine fingre lidt ind i hinanden mens han sidder der, usikker og tøvende. Var det spændene at høre om? Eller ville han genere ham? Han ser lidt hen på katten hvor han hviler blikket lidt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 12:39 pm

Benjamin

”så siger vi det” smiler han og gaber, damn han kunne godt bruge en lur. ”Jeg vil bare lige sige, at jeg kun har set piger rødme på den måde, over en anden fyr.. men nok om det” han stryger sit hår endnu engang, møghår, tænker han. ”jamen lad os ankke om noget andet så, hmm.. nogle hobbies?”
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 12:42 pm

,- Kouseki Hira

Ryster lidt på hovedet. Han har aldrig haft nogle hobbyer efter han normalt altid lukkede sig inde på værelset. "Jeg har ingen" siger han lavt og ser lidt på ham igen. "Har du?" Han læner sig lidt tilbage. Var det ikke normalt, at være foreslket i en anden fyr? Eller, han ved jo godt det måske ikke er helt normalt, men hvis man elsker hinanden?
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 1:14 pm

Benjamin

Han ser forundret på ham, ingen hobbies.. har han slet ikke noget at gå op i? det kan han ikke forestille sig, han har næsten altid noget at give sig til, og hvis det var tilfældet at han ikke lige kunne finde på noget, kunne han altid tage sig en lur ”øhm” siger han og kigger lidt til den ene side mens han tænker sig om ”Et godt langt playstation spil! Det er fedt!.. desværre har jeg ikke fået min med her, mine søstre mente at den fik jeg ikke brug for. Men jeg fik da smuglet min DS med”
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 1:19 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki ser lidt på ham med et undrende blik, men han ved ikke hvad han helt præcist skal sige, så han nikker bare lidt og ser ned. Jo, han havde da sine bøger, men hvor spændende var det lige for andre? Han rynker usikkert næsen og tænker lidt over hvad Asher mon foretager sig mens han sidder på Sebastians værelse.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 1:35 pm

Benjamin Owens

Benjamin ser på ham og åbner munden for igen at sige noget. Men han klapper i igen og flår med et ryk sin mobil op af sin lomme. ”crab, jeg vidste der var noget jeg havde glemt!” han rejser sig irriteret fra gulvet. ”Beklager Kouseki, men jeg skal ned og snakke en lærer nu her om lidt, noget om mine fag og sådan. så jeg må nok til at løbe” han samler den fede kat op, som stadig imitere smeltet smør, selv efter den var blevet løftet, og lægger den tilbage på sin seng. ”men det var fedt at møde dig kouseki, jeg håber vi kan hænge ud igen på et tidspunkt?”

((jeg bliver nød til at smutte, nu her om lidt, sorry x3; ))
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 1:37 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki rejser sig op og tager sine ting "Oh, okay." Han nikker lidt, det kunne da godt være de støder på hinanden igen jo. "Jeg mangler alligevel også lidt lektier." Han tjekker kort om der er noget han mangler inden han går mod døren "Vi ses" siger han stille og ser kort på Benjamin, inden stillle går ud af døren.

(( Iorden (: ))
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 1:48 pm

Benjamin


”lektier, ad” griner han, inden han igen hopper i sine sko. Han propper sin Ipod lommen inden han selv går ud af døren. Han kaster et blik på værelset, inden han lukker døren, hans halvdel er ret rodet af alle taskerne, men han tænker at det kan han rydde op senere.. eller i morgen. Han smækker kort en albue op på Kousekis skulder ”ses, dude” siger han og smiler et selvvanlige skrå smil. Så forsvinder han ned af gangen uden at se sig tilbage, han skulle nok finde ham igen.

((ses (: ))

//Out
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyOns Feb 17, 2010 9:54 pm

Benjamin Owens

Han sparkede døren op med foden, og gik nærmest sidelæns ind af døren. Sparkede skoene af allerede inden han fik sat katten på sengen. Denne mjavede fornærmet og rullede sig sammen på hans hovedpude, hvorefter den så ud til at falde i søvn. Han smed sin jakke og halstørklæde henover en stol og hev en dåsecola ud af et mini køleskab, som stod godt gemt under en munke rod ”vil du have en” spurgte han Eddie som netop var kommet til sine i døren, åbnede colaen og drak grådigt af den. På Benjamins side af værelset var godt rodet til, men han var ligeglad, han var ikke typen der gad rydde op, med mindre han blev tvunget til det. I hjørnet stod der et lille fjernsyn med tilhørende puder på gulvet man kunne side på. Rundt om det lille spille sted lå der bunker af rod, så det nærmest var en lille hule.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyOns Feb 17, 2010 10:04 pm

,,Ja tak," sagde Eddie, der i tiden på vej op til fløjen havde åbnet frakken og viklet tørklædet af halsen. Han skubbede sine vans af anklerne og fulgte Benjamins eksempel med at smide tøjet over stoleryggen, hvor der var plads. Den rødhårede betragtede sine omgivelser med interesse; det var indrettet magen til hans og Victors, og ligesom Eddie lod Benjamin ikke til at bekymre sig over, om man kunne se gulvet. Væsentligste forskel var måske Victors underlige pyntegenstande, fjerene, de grønne planter og to instrumenter, der optog en great deal. ,,Ingen roomie?" spurgte han efter et øjebliks undren.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyOns Feb 17, 2010 10:13 pm

Benjamin Owens

Han fiskede endnu en cola op af det lille køleskab, og smed den over til ham. Han lod sig dumpe ned på sengen og drak en slurk mere af sin cola. ”Ikke mere, har haft.. fik ikke snakket så meget med ham, så jeg ved ikke rigtig noget om ham” Han skubbede lidt til noget rod på gulvet, han vidste ikke om han ville få en ny, om han gjorde vidste han ikke rigtig hvad han mente om. Det var altid rart at have selskab, men på den anden side kunne han også godt lide at have værelset for sig selv. Under jakken, som han nu havde smidt, havde han kun en t-shirt, med et ’Charlie-the-unicorn’ tryk. Det var varmt på hans værelse, så derfor frøs han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyOns Feb 17, 2010 10:23 pm

Eddie greb næsten følelsesløst dåsen, før han forstod, at hans fingre havde været koldere end drikken. Han kunne ikke rigtig mærke fingerspidserne. Det gik an, de skulle alligevel ikke bruges. Afslappet dumpede han ned på den tomme, opredte seng langs væggen, hvor en heldig eller uheldig fyr før eller siden ville lande.
,,Aja, min roomie er total hippie. Vores forhold er så steady, vi ikke behøver tale," sagde han med et grin og lænede sig op ad væggen bag sig. ,,Guitar, kontrabas, grønne planter og det hele. Jeg havde ikke engang fyldt mine skuffer, før han kom sidste uge og klarede det med pynten."
Han trak lidt ned i sin halvkrøllede skjorte, hvid og dræbende kedsommelig som den dødbider han af og til blev til. Når han ikke gad hente sit vasketøj. Han nød følelsen af tæer, der livede op til dåd, og missede lidt med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyOns Feb 17, 2010 10:44 pm

Benjamin Owens

Han havde ikke sin uniform på, men han var også lige kommet hjem fra et besøg hos sin onkel. Bevilget udgang fra kontoret. Havde først fået at vide hans roomie var flyttet da han var kommet tilbage. Han så på sit ur og blev enig med sig selv om at det var tid at pleje hans tatovering. Han stillede colaen fra sig og krængede t-shirten af. Han rejste sig op igen og hev en dåse creme op af en taske. Hans var som Eddie have antaget, slank, men ikke spinkel, man kunne ane hans muskler under huden. Som en normal 17-årig i en okay form. Han var ligeglad med om folk så hans krop, han kunne næsten gå rundt på skolen nøgen hvis han ville. Han hev låget af dåsen og smurte den fedtede masse over den tatovering han havde på siden, men han havde besvær med at nå den han havde på skulderbladet. ”Du kunne vel ikke lige give mig en hånd?” spurgte han og kunne godt høre det lød forkert, men det skulle altså gøres.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyOns Feb 17, 2010 11:05 pm

Eddie kunne have døset hen, da Benjamin ikke sagde noget. Han tænkte på den bløde madras, han havde sat sig på, og hvordan han kunne falde halvfems grader og lægge kinden mod puden for at sove. I takt med tankerne føltes hans øjenlåg tungere, og det var først ved Benjamins bevægelser, at han ikke lukkede al lyset ude.
Udtryksløst betragtede Eddie fyren overfor sig. Creme?
,,Hm?" spurgte Eddie og rettede sig op fra sengen, hvorefter han gned siden af sit ansigt. ,,Har du fået en tatovering?"
Ah, der var intet som åbenlyse spørgsmål. Eddie huskede dengang, hans storesøster var vendt hjem med én, til stor rædsel for forældrene. Med langsommelig afslappethed lagde han sin kølige hånd, den højre, mod Benjamins varme skulder. Han smurte den tilbageblevne creme over området, nysgerrigt betragtende det aftegnede. Da han et øjeblik efter gjorde tegn til at få fat i mere creme, huskede han skolens paradoks og kiggede kritisk i Benjamins lilla nakkehår. Var fyren bøsse?
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyOns Feb 17, 2010 11:19 pm

Benjamin Owens

Han sagde ikke nogen mens Eddie smurte creme på hans tatovering. Svarede ikke på hans spørgsmål om den, da det var lidt for åbenlyst. Den forestillede to flyvende solsorte, holdt i en old school stil. Han ville ikke have en kliche tatovering som en drage eller en ørn, så han havde valgt en af de mest almindelige fugle han kunne komme i tanke om, og så havde han altid syntes de var flotte. Han havde ingen bagtanker haft da han bad ham om at smøre cremen på ham, men han var en varmblodet fyr, så han kunne godt mærke at Eddie snart skulle holde op igen.. ellers ville han få de bagtanker. Benjamin var biseksuel, og det falmede bidemærket på hans skulder vidnede om en hed nat, han havde haft for ikke mange dage siden. ”Ahh~ tak skal du have, jeg kan sku ikke altid nå derom” sagde han og smilede til den rødhårede dreng.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyOns Feb 17, 2010 11:28 pm

,,Bwadr," sagde Eddie smilende og tørrede sin hånd af på den anden side af drengens rygsøjle, til det fedtede stads var af. ,,Én ting er, at folk får malet vinger, men ligefrem fugle?"
Den rødhårede lænede sig op ad nærmeste væg med hænderne vel krydsede på ryggen. Han besvarede Benjamins smil, stadig med en bunke spørgsmål hobet op et sted i kinderne. Hvad satan, det blev vel heller ikke første gang, han skulle spørge; selvom Eddie med største naturlighed ville smøre hele årgangen ind i suntan og sæbe, var han vågen nok til at undre sig. De færreste heterofyre havde overhoved bedt ham røre dem, da ikke for andet end slag og high-fives. ,,Hey, lev lige med jeg spørger. Er du homo?" sagde han. Samme udtryk med hovedet let på skrå. Seksualitetssnak rørte ham ikke, og det gjorde ham kun mere doven og uhøflig, at den anden virkede ligeglad. I øvrigt så fyren godt ud. Og Eddie måtte have flere beviser for sin hypotese.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyOns Feb 17, 2010 11:41 pm

Benjamin Owens

Benjamin var ligeglad med hvad folk tænkte om ham, og Eddies åbne og ligefremme spørgsmål overraskede ham. På den gode måde. Han hadede når folk forsøgte at pakke tingende ind, men det betød ikke at folk ville få et ærligt svar. Han lænede sig tilbage, hvilende på den ene hånd. ”Ser du da noget som behager dig?” spurgte han spydigt med sammenknebne øjne og et lumsk smil, som mest af alt mindede om en ulv der viste tænder. Den rødhårede dreng virkede ikke til at være afskrækket over for homoseksualitet, så det var noget der skulle undersøges. Oprigtigt havde det virkelig ikke været hans mening at tænke i de baner, han havde bare manglet creme på hans tatovering, men når nu den anden selv havde bragt det op.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyOns Feb 17, 2010 11:48 pm

Eddie fnes velvilligt, overbevist om, at den anden ville gøre grin med ham. Benjamins ord og udtryk stemte overhoved ikke overens, hvis man fjernede det luskede smil i mundvigen. ,,Nej. Du kan regne med en anmeldelse til Fakultet for Mentale Forstyrrelser, hvis der skulle ske noget upassende." Med baghovedet mod væggen betragtede han den anden med et muntert blik.
Et sekund senere smed han skuespillet væk. ,,Sig mig, findes der nogen hetero på denne her skole? Det er begyndt at være lidt creepy. Ikke på den negative måde, bare på den.. unormale måde."
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyOns Feb 17, 2010 11:56 pm

Benjamin Owens

Han kunne ikke lade være med at grine kort, og hans ansigtsudtryk blev mildt igen. Han rejste sig fra sengen og så eftertænksom ud ”hmm, det gør det sikket” svarede han ”men det skal jeg sku nok få gjort noget ved” sagde han, mest til sig selv. for han, Benjamin, kunne ikke lade en udfordring gå fra ham. han elskede spillet, og han stoppede ikke før det stod klart hvem der havde vundet. ”jeg er sikker på det bare er et tilfælde at samtlige drenge her er mere eller mindre homo.. til mit held” tilføjede han og gik hen til Eddie, han tog let fat om hans hage og lage hovedet på skrå ”hvad med dig Eddie-drengen.. er du homo?” spurgte han med falsk venlighed.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyTors Feb 18, 2010 12:05 am

Hå. Hå, hå. Eddie var overbevist, og han behøvede såmænd ikke at vide mere; han vidste ikke om han skulle klappe i sine små hænder eller luske sig på nettet og tweete sine venner noget, de med garanti ville gå under af grin over. Gå under over. Han rynkede panden. Men der var ikke tid til stor eftertanke, da Benjamin så stod foran ham.
Den rødhårede smilede bredt. ,,Er jeg det? Hmm," sagde han og kunne ikke lade være med at le i sin munterhed. ,,Jeg er vel tilstrækkelig til at forstå, hvad smør creme på mig betyder." Han løftede hovedet en anelse og ville puffe Benjamins hånd væk med hagen.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyTors Feb 18, 2010 12:16 am

Benjamin Owens

Han fjernede sin hånd fra hans hage, men blev stadig stående foran ham. han kunne se den anden morede sig, men kan kunne ikke helt regne ud hvorfor. Han var ikke vant til at få den reaktion, når han blev nærgående. Normalt reagerede folk ved enten ved at blive skræmt, eller gå med på legen. Det Eddie gjorde var ingen af delende. Så enten var han virkelig naiv, eller også havde han bare mere selvtillid end han lige havde tildelt ham. ”Okay.. hvad er det så du mener det betyder?” spurgte han så, uden at ændre ansigsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyTors Feb 18, 2010 12:21 am

Eddie havde ikke ventet spørgsmålet, og han hævede det ene øjenbryn i bedste tegneseriestil. ,,Benjamin," sagde han mildt irettesættende, ,,Du må have været på denne skole længere end jeg. Har du fået en kæreste?"
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyTors Feb 18, 2010 12:29 am

Benjamin Owens

”Tje’.. har jeg sikkert, men nej ingen kæreste.. man skal være forelsket for at have sådan en” Han kunne ikke lade være med at more sig over Eddie. Han var sku noget speciel. Men alligevel kunne kan ikke lade være med at tage sine egne ord til sig.. forelsket? Han skød det fra sig ”Men derfor kan man da stadig godt have sex” sagde han ud i luften og vendte sig endelig væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyTors Feb 18, 2010 12:36 am

Eddie trak lidt i mundvigen, til det blev et skævt smil. Kun Benjamins sidste ord fik hans tanker på et sidespor, og han var næsten taknemmelig over at opdage, den anden trak sig tilbage.
,,Du svarede vidst selv på det.. creme-spørgsmål," sagde Eddie halvt overrumplet, hvilket kom til udtryk, så snart det andet øjenbryn var på højde med det første. Hvor gammel var Benjamin? Han boede i et værelse til årgang II, altså omkring de 17 år. Mere lignede han såmænd heller ikke. Nå, tænkte Eddie, hver sin smag.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 EmptyTors Feb 18, 2010 12:45 am

Benjamin Owens

”Heh” grinede han kort over hans kommentar og vente sig om for at se Eddie i øjnene. ”Jeg har haft sex med Shade fra Årgang III, allerede en halv time efter jeg mødte ham første gang.. Det er mit svar på creme-spørgsmålet” han betragtede den anden, lidt på stand, han kunne ikke placere ham. Hans opførsel var ikke provokerende nok til at trigger en udfordring, men slet heller ikke underdog nok til at han ville være sød. Han bumpede igen ned på sengen, og vidste ikke rigtig hvordan han skulle gribe det hele an.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 120 - Benjamin & Andara
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Værelse 222
» Værelse 68 - Kouseki & Lucas
» Værelse 104 - Asher & Sinett (♥)
» Værelse 104 - Chris Toshiba
» Værelse 48 - Dominic & Charlie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest fløjen-
Gå til: