Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 På græsplænen

Go down 
+4
Heffalump
Icchan
momo
Mumrik
8 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På græsplænen Empty
IndlægEmne: På græsplænen   På græsplænen EmptyTors Dec 31, 2009 9:58 pm

* Sinett Li'Quan

Sinett havde smuttet i en trøje og havde bevæget sig udenfor. Luften var kold og stak hans hud. Han slynger armene omkring sig og gnubber sine arme. Han sætter sig ned på en af de store græsplæner og trækker et ur frem fra sin lomme. Det er egentlig et armbåndsur, men Sinett hader at have noget bundet om håndledet, så han har sit ur i en af sine mange lommer. Han kigger på det. Klokken nærmer sig stille elleve. Han ville egentlig hellere ligge i sin seng, men han ville sikkert vågne ved fyrværkeriet klokken tolv alligevel. Han sukker. En lille røgsky blæser ud af hans mund. Han betragter den lidt i nogen tid, før den forsvinder ude i december luften. Han trækker sig op ad muren og kigger op i nattehimlen. Månen er fuld og oplyser hele himlen. Kun få stjerner er synlige. Han smiler. Naturen er smukkest om natten.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyTors Dec 31, 2009 11:06 pm

- Asher M. Harel -

Kommer løbende med Kouseki, himmelen er oplyst i 1000 forskellige farver og former. Asher trækker den yngre dreng tæt ind til sig og holder armen om ham "Hvor er det flot!" udbryder han
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Gæst
Gæst




På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyFre Jan 01, 2010 12:12 am

* Sinett Li'Quan

da det festlige fyrværkeri er begyndt at stilne af, beslutter Sinett sig for at gå indenfor igen.. Darren trænger nok også til lidt opmærksomhed.. også er han også træt. Asher og Kouseki var kommet ud og havdet stået lidt væk fra ham, og han havde betragtet dem lidt. Derefter gik han ind igen.

// out
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyFre Jan 01, 2010 12:40 am

- Asher M. Harel -

Asher holder stadigvæk Kouseki ind til sig, men da fyrværkeriet er begyndt at falme smiler han stort til drengen "Det var vidst det, tak fordi du ville gå det nye år i møde med mig" siger han roligt og stryger ham over håret. Derefter ser han mod skolen "Jeg går op og går i seng nu, godnat Kouseki, vi ses i morgen" siger han og smutter op og i seng

//Out
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyFre Jan 01, 2010 1:55 am

,- Kouseki Hira

Kouseki åbner munden lidt af det flotte fyrværkeri, på himlen, i alle de flotte farver. Han rødmer svagt af Asher som holder ham så tæt, men smiler så glad af det. Det kunne vel egentlig ikke blive bedre en det her? Nu havde han et helt år at tilbringe med Asher? Han følte kort sommerfugle i maven da Asher måtte gå ind i seng. Han stod lidt og så efter ham, og smiler så stort og glad til ham "Det er mig der skal sige tak!" smiler han, og ser lidt trist efter ham. Egentlig ville han super gerne tilbringe mere tid sammen med fyren, men han forstod ham nu godt, klokken var jo mange. "Sov godt.. Asher" Kouseki bliver stående lidt derude mens han holder lidt opgivende om sig selv. Han vidste slet ikke hvad han skulle gøre ligenu. Han ser mod himlen, inden han går op på sit eget værelse. Det tydede på et godt, nyt år!

(( - Out ))
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Gæst
Gæst




På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyTirs Jan 05, 2010 3:46 pm

* Sinett Li'Quan

Vinter kulden stikker i hans hud omkring hans ansigt, da han går langs muren udenfor på en af de store bygninger. Han har ingen jakke på, kun en tynd silke skjorte, en lys stofvest og et par sorte jeans. Han har hænderne i sine lommer som han plejer når han går alene, men i dag mangler han sin tophat. Han gad næsten ikke op i dag, så da han klædte sig på var det enkelt. En bjælde i en snor klirrer i hans lomme, og han tager den ud for at kigge på den. Han svinger den lidt frem og tilbage og lytter til lyden den frembringer. Han tager armen ned langs siden og fortsætter ud af hvad synes endeløse græsplæner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyTirs Jan 05, 2010 7:41 pm

* Sinett Li'Quan

Sinett sukker og ser sig omkring, opdager at alt omkring ham er blevet sort. Solen er gået ned for længst, men Sinett har ikke opdaget noget. Han vender dog om, og går tildbage på sit værelse.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 6:09 pm

- Lucas Valir

Det er koldt, men det afholder ikke ham fra at gå udenfor. Selvom han fryser og snart ikke har meget følelse tilbage i sine blålige fingre, lunter han alligevel rundt på græsplænen, for for en gangs skyld ligger der sne, og så ville det være synd bare at sidde indenfor, når nu det ser så flot ud, ikke? Det er bare ægerligt, at han er den eneste, der åbenbart nyder sneen. Der er ingen andre elever at få øje på. Han sukker og betragter den lille hvide sky, der dannes i luften foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 6:17 pm

- Shade Chaput -

Kommer roligt gående. Og bliver overrasket over at der for en gang skyld ligger sne. Wow. Han ser forvirret rundt, det er ikke tit at det sner her så han smiler let for sig selv. Han bukker sig ned og røre lidt ved det, jo den var god nok.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 6:21 pm

- Lucas Valir

Han har overhovedet ikke opdaget, at der er andre til stede end ham selv. Han har for travlt med at kigge op på snefnuggene, der fortsat falder end fra himlen. Han bukker sig ned og samler en håndfuld sne op, som han former som en kugle, hvorefter han smider den over skulderen. Der er alligevel ingen, han kan kaste den efter.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 6:32 pm

- Shade Chaput -

Ser pludselig noget hvidt der kommer nærmere og rammer ham i ansigtet "Whoa!" Siger han før han falder bagud i sneen fordi han bliver overrasket. Han griner så lidt "Hvad skulle det til for?" siger han og rejser sig op, børster sneen af sig.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 6:36 pm

- Lucas Valir

Lucas vender sig om med et ryk, da nogen taler til ham, og han får øje på Shade, der er helt dækket til med sne. "Det må du undskylde! Jeg havde ikke set dig," siger han og skynder sig over til ham. "Du kom ikke noget til, vel?" spørger han, men kan ikke lade være med at grine lidt imens. Shade ser nu sjov ud.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 6:41 pm

- Shade Chaput -

Han smiler let, børster det sidste sne af sine bukser "Skal vi slås hva?" siger han for sjov mens han ser sig hurtigt omkring. "Du skal ikke tro du slipper" siger han og stiller sig lidt bedre før han tager fat i hans arm og gør et forsøg på at kaste ham ned i sneen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 6:44 pm

- Lucas Valir

"Uff," lyder det fra ham, da han tumler om i sneen. Det er koldt, og kan overhovedet ikke sammenlignes med den lille snebold, han kastede efter Shade. Han samler sneen omkring sig op og kaster den efter Shade. "Du skal ikke tro, du kan vinde over mig," griner han.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 6:56 pm

- Shade Chaput -

"Skal vi lade det komme an på en prøve" siger han med et grin og prøver at undgå sneen men det rammer ham alligevel. Han hopper ned i seen og samler en god klump i hånden "Jeg håber du er klar over det her betyder krig" siger han og tager sneen hen til hans ansigt og prøver at vaske ham.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 7:01 pm

- Lucas Valir

Han vrider sig, for at undgå at få alt for meget sne i hovedet, alt imens han fortsat forsøger at kaste sne efter Shade og griner så meget, at han næsten ikke kan koncentrere sig om alt det andet samtidig. "Det er koldt!" udbryder han og børster sneen af sit ansigt med sit jakkeærme.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 7:06 pm

- Shade Chaput -

Han griner også rigtig meget "Det ville også komme virkelig bag på mig hvis ikke det var" siger han drillende og kaster også sne efter ham, får alt sneen lige i ansigtet og under trøjen "Arf.. Koldt!" siger han så da det kolde vand glider hele vejen ned af hans mave, ned til hans buksekant.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 7:14 pm

- Lucas Valir

"Jeg håber der er nogen, der engang i fremtiden opfinder varm sne," siger han med et smil og fjerner selv nogen sne fra sine skuldre og ærmer. Der bliver ikke sjovt, når han engang kommer indenfor igen - så smelter al sneen, og hans tøj bliver gennemblødt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 7:16 pm

- Shade Chaput -

"Jeg syntes nu at det er ganske udemærket, jeg hader når det er for varmt" indrømmer han og sætter sig op og børster sneen af sig. Han har ikke længere lyst til at blive mere våd end han er i forvejen "pas på du ikke bliver syg" siger han så og smiler let.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 7:20 pm

- Lucas Valir

Han trækker på skuldrene. Varm sne ville nok heller ikke være så smart alligevel, nu hvor han tænker over det. Det må være ligesom at få holdt en kop te nedover sig, og dét er ikke rart. Han smiler skævt til Shade, da han siger, han skal passe på. "Hvad med dig selv?" spørger han.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 7:27 pm

- Shade Chaput -

Han griner let "Shh.. Nu prøver jeg jo lige at lyde som en gentleman" siger han og kan ikke lade være med at grine lidt over sig selv. "Hold kæft vi er mærkelige" siger han drillende og puffer lidt til ham. Han syntes nu det er meget sjovt. Det er længe siden han sidst har gjort sådan noget her.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 7:31 pm

- Lucas Valir

Han puffer Shade i siden, da han også puffer til ham. "Næh, det er dig, der er mærkelig! En 18årig der render rundt i sneen og kaster sne efter de yngre elever, det er da ikke normalt," griner han og undgår heeeelt tilfædligt at nævne sig selv, der vist heller ikke kan betegnes som helt normal.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 7:37 pm

((BRB - Skal lige sætte en karakter ind))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 7:53 pm

- Shade Chaput -

"Du mener vidst nitten årig lille ven" siger han og trækker tunge før han rejser sig op. "Jeg er også næsten lige fyldt nitten så det er okay at du ikke vidste det" siger han og smiler let før han rækker en hånd ud for at hjælpe ham op.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen EmptyOns Jan 06, 2010 7:58 pm

- Lucas Valir

"Sidst sagde du, at du var atten," siger han og tager imod hans hånd. "Men du sagde ikke, at det snart var din fødselsdag, så hvor skulle jeg vide det fra? Du kunne godt have sagt det." Han børster sneen af sig, hvorefter han slår armene om sig selv. Det er koldt!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På græsplænen Empty
IndlægEmne: Sv: På græsplænen   På græsplænen Empty

Tilbage til toppen Go down
 
På græsplænen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Udendørs arealerne-
Gå til: