Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 68 - Kouseki & Lucas

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyOns Jan 06, 2010 8:08 pm

- Lucas Valir

Lucas kommer ind på værelse, helt gennemblødt af sne. Han tager sin jakke af og ligger den på gulvet ved siden af døren, for at resten af værelset ikke skal blive vådt. Kouseki vil sikkert blive en anelse sur på ham, hvis der ligger sne i hans seng. Han ryster vandet ud af håret og kaster et blik mod Shade, der er med ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyOns Jan 06, 2010 8:20 pm

((Er lige ved at sætte et nyt medlem ind, undskyld jeg glemte at skrive))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyOns Jan 06, 2010 8:37 pm

- Shade Chaput -

Shade ser rundt i rummet, og har ikke nogen jakke på, så hans uniform er helt gennemblødt. Han trækker sin trøje af så han kun har sin skjorte på, som er knap så våd. Han ser lidt rundt i rummet "Så det er altså det her værelse du bor på" siger han roligt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyOns Jan 06, 2010 8:47 pm

//Frys
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 12:46 pm

- Lucas Valir

"Værelset ligner alle de andre," siger han med en trækken på skuldrene og et skævt smil. Fire vægge og to senge, det er, hvad der er. Da han bemærker, at selv Shades skjorte er blevet en smule våd, spørger han, "tror du ikke det vil være en god ide at skifte tøj? Ellers bliver du bare syg." Han rynker let på brynene. Han vil nødig have, at nogen bliver syge på grund af ham. Men på den anden side, det var faktisk Shade selv, der var begyndt at kaste sne på ham - at Lucas fik ham til at falde i sneen før det, var jo bare ren og skær uheld.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 2:39 pm

- Shade Chaput -

Han smiler til drengen "Det gør nu ikke så meget. Så kan jeg bare ligge og slappe af mens i andre knokler i skolen" siger han drillene "Hvis værelset ligner alle de andre, hvorfor pepper du det så ikke lidt op?" Han smiler roligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 2:41 pm

//Frys

((Nå, smutter igen. Logger på senere))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 3:40 pm

- Lucas Valir

"Hvis man slipper for undervisning, så vil jeg hellere end gerne ud i sneen igen og blive syg," siger han. Han vender blikket mod vinduet og kan se, hvordan sneen daler stille ned. Det sner ikke særlig meget mere, hvilket er trist. Så forsvinder sneen sikkert snart igen. Da Shade spørger hvorfor han ikke pepper værelset lidt op, lader han sit blik glide over rummets vægge. Det er rigtigt nok, de er en anelse tomme at se på. "Det ved jeg ikke rigtigt. Jeg gider vel ikke," siger han. De eneste personlige præg han har sat på rummet, er taskerne med hans ting, der står for enden af sengen, og så buret, der står på hans natbord.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 4:57 pm

- Shade Chaput -

Han griner lidt "Så du er heller ikke ligefrem den type der elsker skole?" Han smiler og rækker sin hånd ud for at pjuske ham i håret. Han får så øje på buret "Hvad hedder din fugl?" spørger han roligt og går hen til det og sætter sig på hug foran det "Hey" siger han med en rolig stemme og kigger ind i buret.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 5:01 pm

- Lucas Valir

"Det er da rart med en fridag en gang imellem," siger han og kører en hånd igennem håret for at få det til at sidde ordentligt igen. Han følger Shade med blikket, da han går hen til buret. "Det er Charlie," siger han og stikker en finger ind mellem buret tremmer. Sinett havde sagt det var et pænt navn, men han ved nu ikke rigtigt. Det er efterhånden lang tid siden, han fandt på det.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 5:06 pm

- Shade Chaput -

Han smiler lidt "Charlie huh? Er det dig der har valgt navnet?" Siger han så roligt og snakker blidt til fuglen, syntes det er lidt komisk eftersom at Shade har nøjagtig det modsatte af en fugl, han har fisk. Han ser så på Lucas, betragter hans ansigt og prøver at fange hans blik, han rækker igen sin hånd frem og rører ved hans hår, denne gang pjusker han det ikke, men stryger ham let over håret, kærligt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 5:11 pm

- Lucas Valir

"Ja," svarer han med et smil og kigger ind på fuglen. Den sidder bare med fjerene pustet op og kigger ud på dem med sine sorte øjne. Lucas vender blikket mod Shade, og bider sig i læben og rykker let på hovedet, da han stryger ham over håret. Han er ikke så vant til, at andre rører ham på den måde. Ikke så kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 5:20 pm

- Shade Chaput -

Han ser på ham, får så et alvorligt udtryk ".. Jeg må hellere gå" siger han og rejser sig op "Jeg kan ikke være i samme rum som dig uden at have lyst til at kysse dig, og jeg har lidt på fornemmelsen at du ikke deler mine følelser" siger han med et svagt smil, han kan ikke holde sig tilbage, sådan er han bare, så han tror det er bedre at han går.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 5:26 pm

- Lucas Valir

Han ved ikke helt hvad han skal svare. Han er overrasket over det, Shade siger, men på den anden side sårer det ham også lidt. Betyder det så, at han ikke kan snakke med ham mere? Han kigger ned i gulvet og mumler et dæmpet "undskyld." For det er jo hans skyld, at han påvirker Shade på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 5:34 pm

- Shade Chaput -

Han ser lidt på ham, han ved ikke helt hvad han skal sige, for første gang i lang tid ved han ikke helt hvad han skal stille op. Han ser længe på ham uden at sige noget, men går så roligt over til ham og ligger armene om ham, holder den yngre dreng ind til sig mens han siger "Du skal ikke sige undskyld, jeg er ked af at jeg er som jeg er. Men jeg vil gerne lære dig bedre at kende, hvis du kan acceptere at jeg tænker sådan om dig" siger han roligt. Han ved ikke hvad han har rodet sig ud i, hvorfor nævnte han det overhovedet, hvorfor kunne han ikke bare holde sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 5:42 pm

- Lucas Valir

Han kigger fortsat ned i jorden og reagerer slet ikke, da Shade ligger armen om ham, selvom det normalt nok ville have givet et sæt i ham. Han bider sig i kinden, mens han tænker nøje over sine ord. Det er svært at forklare. Shade er 19 år, han er nok vant til bare og gå rundt og kysse folk, men det er Lucas ikke, og han er slet ikke vant til, at folk tænker sådan om ham. "...Det er bare lidt... skræmende," lyder det fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 5:46 pm

- Shade Chaput -

Han ser lidt på ham, overvejer hvordan han vil formulere sin sætning "Skræmmende fordi jeg er en dreng, eller skræmmende fordi du ikke er van til typer som mig?" spørger han roligt men slipper ham ikke, han kan godt lide at stå med armene om ham, for ham er alder fuldkommen ligegyldig, da han selv var 15 år, havde han noget kørende med drenge på 19, så det forekommer ham ganske normalt et eller andet sted, og han tænker ikke på at det kan være fordi drengen ikke har så meget erfaring.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 5:51 pm

- Lucas Valir

Han skutter sig lidt. "Det ved jeg ikke helt... begge ting, tror jeg," svarer han. Han ligger hovedet tilbage for at kigge op på Shade, for at prøve at aflæse hans ansigtsudtryk, og for at se, hvordan han reagerer. Forhåbentligt tager han det pænt, for det er jo ikke fordi, at han har noget imod Shade, overhovedet ikke. Det er bare tanken om hans tanker, der er skræmmende.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 6:04 pm

- Shade Chaput -

Shade ser ikke såret ud, men heller ikke glad "Hold da op, så står jeg da vidst ikke en chance" siger han og ler blidt, han prøver at dreje stemningen om til noget bedre "Hvilken race er din fugl forresten?" Han syntes efterhånden at det blev lidt akavet, og han bryder sig bestemt ikke om akavede situationer.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 6:10 pm

- Lucas Valir

Han bemærker godt Shades ansigtsudtryk, der langt fra ser muntert ud, og det får ham blot til at føle sig endnu dårligere tilpas. Han sætter sig ned på sengen og sukker lavt. "Undskyld. Det er jo ikke fordi, at jeg slet ikke kan lide dig," siger han og undlader at svare på spørgsmålet om fuglens race. Det er jo bare en dum fugl, der ikke er spor vigtig, og at den er af racen fugl, må da være tilfredsstillende nok.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 6:17 pm

- Shade Chaput -

Han klør sig lidt i håret, ønsker inderligt at han ikke havde åbnet sin store mund. "Jeg har vidst helt ødelagt stemningen hvad?" Han sætter sig på gulvet og ser på ham, men han talte sandt da han fortalte ham det, han ved udmærket godt at han falder for et flot ansigt, og at han føler sig utrolig tiltrukket til folk uden at kende dem, sådan var han bare, og han kunne ikke ændre på sig selv, så måske var det godt nok at han sagde det alligevel, så ved den brunhårede dreng i det mindste hvilken type han er.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 6:22 pm

- Lucas Valir

Han kigger på Shade. Han kan ikke gøre andet end at give ham ret, for det vil være løgn at benægte det. "Kan vi så ikke prøve at gøre den god igen?" spørger han og endelig dukker noget, der kan minde om et smil, frem på hans læber. Han hader virkelig at være uvenner med andre. Hvis Shade går sin vej nu, vil han umuligt være i stand til at falde i søvn i nat af ren og skær bekymring over de tanker, der flyver rundt i hovedet på ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 6:27 pm

- Shade Chaput -

Han smiler varmt til ham "Jo, god ide" han læner sig lidt tilbage, overvejer hvad han skal sige "Kan du lide fisk?" Spørger han så roligt "Som kæledyr altså" skynder han at tilføje så den anden ikke tror at han mener fisk som i mad. Shade rynker lidt på næsen over det, hvem kunne få sig selv til at spise en pirat-fisk. Han tvivler på at det smager godt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 6:30 pm

- Lucas Valir

Han bryder sig ikke meget om fisk som mad, men som kæledyr er det en helt anden sag. De er måske ikke nemme at lege med eller lære tricks, men de er flotte at se på, især saltvandsfisk. "Mhm," mumler han og nikker let. Han lader sit blik glide over Shade, hvorefter han smiler en smule bredere. "Har du da fisk?" spørger han. For hvis han havde en hamster, ville han jo nok ikke spørge, om Lucas kan lide fisk, vel?
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 EmptyTors Jan 07, 2010 6:39 pm

- Shade Chaput -

Han griner let "Ligner jeg måske typen der ville bringe en lille nuttet hamster med herop?" siger han tilfældigt og smiler så "Ja, jeg har fisk, piratfisk. Det tog også en helvedes krig før jeg fik lov til at holde piratfisk her på skolen" siger han roligt og placere sine hænder bag sig på gulvet for at holde balancen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 68 - Kouseki & Lucas   Værelse 68 - Kouseki & Lucas - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 68 - Kouseki & Lucas
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Værelse 30 - Hisoka of Hearts
» Værelse 48 - Dominic & Charlie
» Værelse 222
» Værelse 118 - Yoru & Zakarias
» Værelse 44 - Linus & Seth

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest fløjen-
Gå til: